Mine første bukser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Hehe - tak smukke 

Vi er simpelthen også bare så glade.... 

Det er SÅ uvirkeligt 

Kan jeg virkelig godt forstå søde - det er da bare det mest fantastiske

Fatter ikke hvordan, men det er gået fuldstændig min næse forbi, men kan se, at det endda er en øko-baby

Arrmen, så bliver det jo bare ikke mere fantastisk

Hvilken dag har du termin (indtil NF er veloverstået)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå søde - det er da bare det mest fantastiske

Fatter ikke hvordan, men det er gået fuldstændig min næse forbi, men kan se, at det endda er en øko-baby

Arrmen, så bliver det jo bare ikke mere fantastisk

Hvilken dag har du termin (indtil NF er veloverstået)?

Ja det er SÅ utroligt.... Jeg er i 6 uge nu 

Min termin pt er 29 Januar 2012 

Anmeld

30. maj 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Ja det er SÅ utroligt.... Jeg er i 6 uge nu 

Min termin pt er 29 Januar 2012 

Århh, hvor er det SKØNT

Inden du får set dig om er du halvvejs, synes lige vi har været til tryghedsscanning og gik og veeeentede på NF - men nu er jeg altså i uge 24

Skal I til tryghedsscanning?

Anmeld

30. maj 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Århh, hvor er det SKØNT

Inden du får set dig om er du halvvejs, synes lige vi har været til tryghedsscanning og gik og veeeentede på NF - men nu er jeg altså i uge 24

Skal I til tryghedsscanning?

Iiiih hvor deejligt 

Jeg har overvejet tryghedsscanning. Hvad gav du og hvilken uge fik du det i?

Synes ligenu at udsigterne er lange, men jeg glæder mig til alt det gode der skal ske 

Anmeld

30. maj 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Iiiih hvor deejligt 

Jeg har overvejet tryghedsscanning. Hvad gav du og hvilken uge fik du det i?

Synes ligenu at udsigterne er lange, men jeg glæder mig til alt det gode der skal ske 

Jeg fik en tryghedsscanning, hvor han målte mig til at være 6+0 - efter NF var jeg faktisk 6+5 til tryghedsscanningen, men hjertet bankede ihvertfald derudaf

Men fordi vi mistede første gang, fik vi en henvisning, og skulle derfor ikke give noget for det...

Men ellers koster det vidst en 400-500 kroner for tryghedsscanninger - var til kønsscanning hos jordemoder.dk - og de var bare SÅ søde, de kan ihvertfald anbefales, de udfører også tryghedsscanninger

Ellers er der lille Kbh'er (hvis I kommer på de kanter) De har tryghedsscanninger til 200 kr. - og mange har snakket godt om dem herinde

Anmeld

30. maj 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Jeg fik en tryghedsscanning, hvor han målte mig til at være 6+0 - efter NF var jeg faktisk 6+5 til tryghedsscanningen, men hjertet bankede ihvertfald derudaf

Men fordi vi mistede første gang, fik vi en henvisning, og skulle derfor ikke give noget for det...

Men ellers koster det vidst en 400-500 kroner for tryghedsscanninger - var til kønsscanning hos jordemoder.dk - og de var bare SÅ søde, de kan ihvertfald anbefales, de udfører også tryghedsscanninger

Ellers er der lille Kbh'er (hvis I kommer på de kanter) De har tryghedsscanninger til 200 kr. - og mange har snakket godt om dem herinde

Okay.

Har lige chekket privathospitalet her i Esbjerg - det koster sku 825 kr  Og de udføres først fra uge 8. - havde ellers håbet på uge 7.

Men synes nu også det er mange penge 

Desværre skal vi ikke til KBH foreløbig!!!

Anmeld

1. juni 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Okay.

Har lige chekket privathospitalet her i Esbjerg - det koster sku 825 kr  Og de udføres først fra uge 8. - havde ellers håbet på uge 7.

Men synes nu også det er mange penge 

Desværre skal vi ikke til KBH foreløbig!!!

Århh, hvor råddent altså

Det er dælme mange penge... Gav også 700 eller 800 første gang jeg var gravid (og så fik vi jo så og vide, at forstret var gået til)...

Men selvfølgelig er alt LIGE som det skal være med jeres lille spir 

Anmeld

2. juni 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Så har jeg fået gang i min nye symaskine for første gang - og det blev til et par bukser til lillepigen

Selvom der er lidt små-fejl her og der, så er jeg egentlig lidt stolt Hihi...

Jeg er typen der kan sidde i flere timer med en svær sodoku eller bruge daaage på at male, men er typen der bander og svovler over undertråden så min storesøster er hende der syer, men hvor er de fine!

Anmeld

3. juni 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Jeg er typen der kan sidde i flere timer med en svær sodoku eller bruge daaage på at male, men er typen der bander og svovler over undertråden så min storesøster er hende der syer, men hvor er de fine!

Haha Utrolig hvor forskelligt ens tålmodighed reagerer på forskellige opgaver... Længe leve forskellighederne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.