Mine første bukser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Skouboe

Maalene skriver:

Haha - ja, kunne jeg godt forestille mig, især når man så også ved, at ingen har noget magentil

Det er jo det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Maalene

Rebecca55 skriver:

Ja dagene er også ved at være rigtig lange nu, for tænker ikke på andet... Glæder mig ubeskriveligt til at se hvad der gemmer sig der inde.

Ja, er bare så vildt at I har kunne vente med kønnene, men kan godt forstå, at I har haft det sådan med de risici der har været forbundet med 3 styks

Men hvor er det dejligt at alt bare tyder på TRE sunde og raske babyer

Hvad tænkte I egentlig, da I lige fik og vide, at der var 3?

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Jo det må jeg prøve... Mente også jeg fulgte den til punkt og prikke, mem så havde den jo nok syet nu

Det er ikke sådan, når man ikke har syet siden folkeskolen

Haha - det kan du have ret i

Men er det undertråden den er gal med? Det lyder altså lidt mystisk... Der er jo ikke så meget som kan kludre... Hehe... Er du sikker på den virker optimalt?

Anmeld

29. maj 2011

bullerbassen

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Er lidt vej op til dine Hehe...

du skal bare sy lige så mange som mig - øvelse gør mester. Så er du der inden længe

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

bullerbassen skriver:

du skal bare sy lige så mange som mig - øvelse gør mester. Så er du der inden længe

Hehe... Det har du så fuldstændig ret i

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

Maalene skriver:

Ja, er bare så vildt at I har kunne vente med kønnene, men kan godt forstå, at I har haft det sådan med de risici der har været forbundet med 3 styks

Men hvor er det dejligt at alt bare tyder på TRE sunde og raske babyer

Hvad tænkte I egentlig, da I lige fik og vide, at der var 3?

Der gik ca. 15 min. før min kæreste kunne snakke igen og hans første kommentar var, om de havde en lille skarp til at dulme nerverne. Dernæst sagde han at så skal vi jo have en ny bil... Da vi jo har fået hjælp til at blive gravid, blev jeg bare lykkelig for at der var mere end et. Men jeg kunne heller ikke rigtig sige noget det første stykke tid, for der kommer lynhurtigt en masse tanker om det nu vil gå godt det hele. Men kan slet ikke forstille mig det anderledes i dag.

Anmeld

29. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Haha - det kan du have ret i

Men er det undertråden den er gal med? Det lyder altså lidt mystisk... Der er jo ikke så meget som kan kludre... Hehe... Er du sikker på den virker optimalt?

Ja det er kun undertråden. Det er ihvertfald den der kludrer og hopper af. Er svært at forklare. Må bare starte forfra og se om det så vil du. Og hvis ikke, må jeg jo gå til forhandleren med den...

Anmeld

29. maj 2011

mortilnoahogmelina

Ej hvor er de fine søde
Du må gerne lave et par til mig når jeg får en pige

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Rebecca55 skriver:

Der gik ca. 15 min. før min kæreste kunne snakke igen og hans første kommentar var, om de havde en lille skarp til at dulme nerverne. Dernæst sagde han at så skal vi jo have en ny bil... Da vi jo har fået hjælp til at blive gravid, blev jeg bare lykkelig for at der var mere end et. Men jeg kunne heller ikke rigtig sige noget det første stykke tid, for der kommer lynhurtigt en masse tanker om det nu vil gå godt det hele. Men kan slet ikke forstille mig det anderledes i dag.

Haha - kunne også forestille mig, at det var en ret syrealistisk besked og få

Nej for pokker, det er da så stort og så fantastisk med 3 guldklumper på en gang... Især nu hvor du er så langt henne og trillingerne er så store, at de kan klare sig herude i den store verden

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Ja det er kun undertråden. Det er ihvertfald den der kludrer og hopper af. Er svært at forklare. Må bare starte forfra og se om det så vil du. Og hvis ikke, må jeg jo gå til forhandleren med den...

Ja, lige præcis... Hellere lige prøve en ekstra gang, vil jo være pinligt, hvis det er en fejl 40

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.