Mine første bukser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Frk.Munk

Maalene skriver:

Så har jeg fået gang i min nye symaskine for første gang - og det blev til et par bukser til lillepigen

Selvom der er lidt små-fejl her og der, så er jeg egentlig lidt stolt Hihi...

Åh hvor er de bare fine  du er da bare kreativ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Maalene

Rebecca55 skriver:

De er da bare så fine...

Tusind mange tak

Er så spændt på, hvornår jeres 3 guldklumper kigger ud  

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Viggo *fniiiis* skriver:

Det er bare et spørgsmål om tålmodighed og øvelse Bare fortsæt, så går der ikke længe før du også begynder at eksperimentere

Uhh, håber du har ret

Man bliver jo helt bidt af det, når man kan se, at der faktisk er kommet noget ud af det, som ligner et par bukser

Anmeld

29. maj 2011

Skouboe

Maalene skriver:

Uhh, håber du har ret

Man bliver jo helt bidt af det, når man kan se, at der faktisk er kommet noget ud af det, som ligner et par bukser

Så bare vent til du ser din datter i tøj du selv har syet... så bliver det VIRKELIGT vanedannende

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Er så spændt på, hvornår jeres 3 guldklumper kigger ud  

Ja dagene er også ved at være rigtig lange nu, for tænker ikke på andet... Glæder mig ubeskriveligt til at se hvad der gemmer sig der inde.

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Super. Der må jeg kigge på! Men skal først lige lære at tråde den rigtigt.... Gør ellers som der står, eller det gør jeg jo åbenbart ikke Den kludrer i undertråden konstant. Men må prøve igen her inden lillemanden kommer til verden...

Åhh, hvor træls - du kan ikke få hjælp, hvis du prøver at google symaskinen og det?

Men er også dybt imponeret over det overhovedet lykkedes mig at tråde den, sad også med manualen hele vejen igennem

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

SommerBlomst skriver:

Åh hvor er de bare fine  du er da bare kreativ!

Har ikke syet siden folkeskolen, så er helt forbavset over, det overhovedet ligner et par bukser

OG tusind tusind mange tak for de rigtig rigtig fine hagesmække - de er blevet beundret af den nærmeste familie, som har været forbi i dag

Anmeld

29. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Åhh, hvor træls - du kan ikke få hjælp, hvis du prøver at google symaskinen og det?

Men er også dybt imponeret over det overhovedet lykkedes mig at tråde den, sad også med manualen hele vejen igennem

Jo det må jeg prøve... Mente også jeg fulgte den til punkt og prikke, mem så havde den jo nok syet nu

Det er ikke sådan, når man ikke har syet siden folkeskolen

Anmeld

29. maj 2011

Frk.Munk

Maalene skriver:

Har ikke syet siden folkeskolen, så er helt forbavset over, det overhovedet ligner et par bukser

OG tusind tusind mange tak for de rigtig rigtig fine hagesmække - de er blevet beundret af den nærmeste familie, som har været forbi i dag

Tak tak - det jeg glad for at hører :-)

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Viggo *fniiiis* skriver:

Så bare vent til du ser din datter i tøj du selv har syet... så bliver det VIRKELIGT vanedannende

Haha - ja, kunne jeg godt forestille mig, især når man så også ved, at ingen har noget magentil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.