Danske Agurker... Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Vial

CamillaSoefelt skriver:

Også mig.. Tør slet ikke og risikere noget efter det der står.. Selvom de siger man sagtens kan spise danske agurker..

Det er nemlig primært mine to unger på 9 mdr, der spiser dem. Skal bare ikke risikere noget som helst. Så nu er det kogte grøntsager indtil videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

CamillaSoefelt

KaMa skriver:

Det er nemlig primært mine to unger på 9 mdr, der spiser dem. Skal bare ikke risikere noget som helst. Så nu er det kogte grøntsager indtil videre.

Præcis det samme her. Kan nu osse godt selv li agurk, men mest min søn. Men herhjemme kører vi osse på kogte grøntsager. Så lige i vuggestuen idag at de spiste agurker dernede ( godt nok skrællede ), men alligevel ik? Godt min søn ikke fik noget af dem.. hehe.

Men vedr kogte grøntsager, er det vel sikrest at holde sig til de danske ik?

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

Hvad gør man med frugt? Må man spise det? For det meste er jo stadig udenlandsk;(

Anmeld

27. maj 2011

Steph_Laurits

Meeeega nedern - kæresten og jeg var på Mac'en idag og ville prøve den der nye "Crispy chicken wrap", men vi fik den uden salat fordi de intet salat havde overhovedet fordi leverandøren havde trukket det tilbage - lidt komisk!!

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

StephanieJ skriver:

Meeeega nedern - kæresten og jeg var på Mac'en idag og ville prøve den der nye "Crispy chicken wrap", men vi fik den uden salat fordi de intet salat havde overhovedet fordi leverandøren havde trukket det tilbage - lidt komisk!!

Glæd Jer over det - for tææænk nu hvis...

Anmeld

27. maj 2011

Steph_Laurits

CamillaSoefelt skriver:

Glæd Jer over det - for tææænk nu hvis...

Ja selvfølgelig - men ret sjovt alligevel

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

StephanieJ skriver:

Ja selvfølgelig - men ret sjovt alligevel

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

KaMa skriver:

Hvad gør man med frugt? Må man spise det? For det meste er jo stadig udenlandsk;(

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

JulieWH skriver:

Jaa, men kun hvis vedkommende har rørt ved sin afføring, og den næste, som rører ved håndtaget slikker på sine fingre (f.eks) bagefter.

Anmeld

27. maj 2011

anynom

CamillaSoefelt skriver:

Der er kun udsendt advarsel mod tyske agurker, tomater og snitsalater samt spanske agurker.

Så ja, du må spise alt andet. Du kan evt. prøve at undgå spanske grøntsager og frugt hvis det gør dig mere tryg, men jeg tror ikke det er nødvendigt. Det er kun grøntsager, der bliver gødet med l*rt. Æbler, blommer, pærer etc gør ikke. =)

Jeg stopper i hvert fald ikke med at spise ting, som der ikke er advaret mod.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.