Danske Agurker... Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

CamillaSoefelt

JulieWH skriver:

Bakterien smitter via afføring - og kun hvis du indtager afføringen. Og så gennem mad. Der er ingen smitte via hverken luft, spyt, nys eller host =)

Øh bøh - det var ikke min plan.. haha. Men så smitter den osse hvis en der har bakterien, ikke vasker hænder og åbner en dør, som man så næste gang rør ved???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

anynom

CamillaSoefelt skriver:

Øh bøh - det var ikke min plan.. haha. Men så smitter den osse hvis en der har bakterien, ikke vasker hænder og åbner en dør, som man så næste gang rør ved???

Jaa, men kun hvis vedkommende har rørt ved sin afføring, og den næste, som rører ved håndtaget slikker på sine fingre (f.eks) bagefter.

Anmeld

27. maj 2011

signe.

CamillaSoefelt skriver:

du skal indtage bakterien for at blive smittet Du kan heller ikk få den, ved at kysse en der er smittet...

Anmeld

27. maj 2011

Vial

Jeg går med livrem og seler. Jeg smider de to danske agurker ud, som jeg har køleskabet. Køber først igen, når der er faldet helt ro på den sag.

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

JulieWH skriver:

Jaa, men kun hvis vedkommende har rørt ved sin afføring, og den næste, som rører ved håndtaget slikker på sine fingre (f.eks) bagefter.

Okay.. Tak

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

KaMa skriver:

Jeg går med livrem og seler. Jeg smider de to danske agurker ud, som jeg har køleskabet. Køber først igen, når der er faldet helt ro på den sag.

Også mig.. Tør slet ikke og risikere noget efter det der står.. Selvom de siger man sagtens kan spise danske agurker..

Anmeld

27. maj 2011

anynom

CamillaSoefelt skriver:

Okay.. Tak

Anytime =)

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

signe. skriver:

du skal indtage bakterien for at blive smittet Du kan heller ikk få den, ved at kysse en der er smittet...

Oki doki... Så er jeg lidt mere rolig. Tak!

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

JulieWH skriver:

Anytime =)

Anmeld

27. maj 2011

Englebassen82

Dejligt jeg bare kan gå ud i mit drivhus og spise mine egne hjemmedyrkede...

Her hjemme spises der nemlig også agurker i stor stil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.