Danske Agurker... Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Isabella_mor

Carina1977 skriver:

Det var da en fantastisk uge jeg startede min kostomlægning på

hahah. ja det er sgu noget værre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Mira0911

De agurker jeg har køleren er pære danske... 

Anmeld

27. maj 2011

Carina1977

isabellamor skriver:

hahah. ja det er sgu noget værre noget

Ja hvad skal man så spise nu

Det er da noget af en udfordring

Anmeld

27. maj 2011

anynom

Mira0911 skriver:

De agurker jeg har køleren er pære danske... 

Hvor i landet er du fra? For de potentielt inficerede agurker var kun solgt på Fyn (og det drejede sig om 5-6 kasser) og så et stort parti til Tyskland.

Anmeld

27. maj 2011

Annette A

Mira0911 skriver:

Jeg har smidt et link længere oppe i tråden... Der står mere... 

Ok ja det kan jeg godt se, så må man hellere holde igen på agurkespisningen indtil videre.. Tak for info..

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

Men hjælp mig lige en gang.. Nogen steder står der at den farlige bakterie smitter fra person til person og nu ser jeg lige at overlægen fra århus universitetshospital skriver at man ikke skal frygte og få bakterien med mindre man har spist nogen af de inficerede grøntsager? Hvad skal man tro? HJÆLP!!!!

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

JulieWH skriver:

Hvor i landet er du fra? For de potentielt inficerede agurker var kun solgt på Fyn (og det drejede sig om 5-6 kasser) og så et stort parti til Tyskland.

Midtjylland... 

Anmeld

27. maj 2011

anynom

Mira0911 skriver:

Midtjylland... 

Så burde der ikke være nogen fare =) Vi har selv lige fortæret en dansk agurk (er fra østjylland), tvivler på, at vi er smittede =)

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

JulieWH skriver:

Så burde der ikke være nogen fare =) Vi har selv lige fortæret en dansk agurk (er fra østjylland), tvivler på, at vi er smittede =)

Okey... Så kan jeg være rolig... 

Anmeld

27. maj 2011

anynom

CamillaSoefelt skriver:

Men hjælp mig lige en gang.. Nogen steder står der at den farlige bakterie smitter fra person til person og nu ser jeg lige at overlægen fra århus universitetshospital skriver at man ikke skal frygte og få bakterien med mindre man har spist nogen af de inficerede grøntsager? Hvad skal man tro? HJÆLP!!!!

Bakterien smitter via afføring - og kun hvis du indtager afføringen. Og så gennem mad. Der er ingen smitte via hverken luft, spyt, nys eller host =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.