Danske Agurker... Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

CamillaSoefelt

JulieWH skriver:

Der er kun udsendt advarsel mod tyske agurker, tomater og snitsalater samt spanske agurker.

Så ja, du må spise alt andet. Du kan evt. prøve at undgå spanske grøntsager og frugt hvis det gør dig mere tryg, men jeg tror ikke det er nødvendigt. Det er kun grøntsager, der bliver gødet med l*rt. Æbler, blommer, pærer etc gør ikke. =)

Jeg stopper i hvert fald ikke med at spise ting, som der ikke er advaret mod.

Okey.. Tænkte jeg lige ville spørge dig ad, du lyder til og ha styr på det. Tusind taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

anynom

CamillaSoefelt skriver:

Okey.. Tænkte jeg lige ville spørge dig ad, du lyder til og ha styr på det. Tusind taak

Har sat mig meget ind i sagen og samtidig er min mor mikrobiolog og ved ALT om den slags =)

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

JulieWH skriver:

Har sat mig meget ind i sagen og samtidig er min mor mikrobiolog og ved ALT om den slags =)

Halløjsa så er du da den rette;O) Må jeg tilføje dig som ven, så har jeg dig altid lige ved hånden hvis jeg har et spørgsmål?

Anmeld

27. maj 2011

anynom

CamillaSoefelt skriver:

Halløjsa så er du da den rette;O) Må jeg tilføje dig som ven, så har jeg dig altid lige ved hånden hvis jeg har et spørgsmål?

Ja, selvfølgelig =)

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

JulieWH skriver:

Ja, selvfølgelig =)

Tak

Anmeld

27. maj 2011

Annette A

JulieWH skriver:

Jamen så vil jeg da lige spørge, når du ved lidt mere end os andre. For kan ikke rigtig finde ud af hvor lang inkubationstid der er på bakterien? Nogen steder står der et par dage, andre 14 dage. Mere så man ved hvor længe man skal bekymre sig over om man nu har fået indtaget noget uheldigt..

Anmeld

27. maj 2011

Vial

CamillaSoefelt skriver:

Hvad gør man med frugt? Må man spise det? For det meste er jo stadig udenlandsk;(

Aner det faktisk ikke. Tror kun det handler om agurker, tomater og salat.

Anmeld

27. maj 2011

CamillaSoefelt

KaMa skriver:

Aner det faktisk ikke. Tror kun det handler om agurker, tomater og salat.

Ja det mener JulieWH også.

Anmeld

28. maj 2011

anynom

cortsen skriver:

Jamen så vil jeg da lige spørge, når du ved lidt mere end os andre. For kan ikke rigtig finde ud af hvor lang inkubationstid der er på bakterien? Nogen steder står der et par dage, andre 14 dage. Mere så man ved hvor længe man skal bekymre sig over om man nu har fået indtaget noget uheldigt..

Mig bekendt, så kommer det an på patientens alder. Børn ser man det hurtigere ved end voksne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.