Albertesmor skriver:
Hvis jeres karriere er SÅ kort, så synes jeg bestemt du ska stikke en finger en jorden og husk nu altid at have dit på det rene så du ikke bliver stemplet af emsige forældre
hvis du en dag har glemt sutskoene regnjakken eller huen
Nu har jeg aktivt valgt ikke at deltage i debatten, da jeg har mit første barn i maven og derfor ikke rigtig er nået til at have en mening om madpakker og kostpolitik i div. institutioner.
Til gengæld har jeg en mening om voksne kvinder der har et problem med at behandle andre kvinder med respekt.
Jeg syntes simpelthen din tone er tarvelig, fordømmende og meget emsig overfor trådstarter. Som rummeligt mennske og voksen kvinde (som du selvfølgelig også er) burde du simpelthen være i stand til at respektere trådstarter for hendes holdninger. Omend du kan være utroligt uenig. Jeg kan forstå mange af de andres debat indlæg, men dine ligger jo ikke op til debat, men virker blot som adskillige forsøg på at nedgøre trådstarter.
Jeg forsvarer hverken trådstarters indlæg eller holdninger men som medkvinde på dette forum, syntes jeg næsten det er en pligt at sige fra overfor den tone i en debat hvor jeg ellers kun passivt deltager.
Jeg ville helst have sendt denne besked til dig privat, men det har jeg desværre ikke benyttet forummet nok til at vide hvordan.
Anmeld