Måske man skulle feje foran egen dør i første omgang -heksejagten er i hvert falde usmagelig efter min mening.
Og man kan sagtens være uenig med andre mennesker uden at skulle føre den tone.
Jeg vil godt vide hvad du mener med at feje for egen dør 
Her er indlægget som det blev skrevet:
Har oplevet flere gang at børnene i min drenges bh har vilde ting i sin madpakke en dag var det en drang som haft pølsemix med
og idag sidder en og guffer pizza
det kan man ikke tillade at give sit barn i madpakke hva tænker de på?? eller er det bare mig som er sippet?
Smileyerne er i mine øjne utroligt nedladende samt ordende det kan man ikke tillade at give sit barn i madpakken hvad tænker de på ??
Hvem er den rette til at dømme hvad de andre børn skal have med i madpakken?? hun spørger om hun er sippet og hun får flere svar der indikere nøjagtigt det samme som mine
samt at trådstarter begynde at blande ind i hvad hun ser på sit job, hvilket jeg egentligt synes er sagen ret uvedkommende, for det var ikke det indlægget gik på i første omgang så i mine øjne et forsøg på at retfærdiggøre hendes holdninger endnu mere , ikke bare som mor men også som professionel.
Igen havede indlægget karakter af reel bekymring havede jeg svaret helt og aldeles anderledes, men jeg læste det som en bedrevidende adfærd, derfor skrev jeg som jeg gjorde .
Anmeld