Hvad gav I manden/kæresten sidst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

TineA

Katte87 skriver:

Et par bukser....  Ja, hurra for manglende fantasi hehe. Men det manglede han!

Ja det er lige præcis den samme fantasi jeg har lige nu hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

TineA

Elias<3 skriver:

Her fik min kæreste en trådløs printer med scanner og alt det der smarte i, på vores 3 års dag, og en dvd film

Ikke tosset.. Det kunne vi faktisk også godt bruge

Anmeld

26. maj 2011

Kief31

Min havde fødselsdag i forgårs, han fik et videokamera..

Anmeld

26. maj 2011

TineA

K&S skriver:

I julegave gav vi hinanden et maleri  

Han fylder 30 år på søndag og hele familien er gået sammen om at give ham en længe ønsket moutainbike i rigtig god kvalitet og fedt design...! Men det er tys tys, vi skal nemlig til bryllup på lørdag i Jylland og så står cyklen klar hos hans forældre, når vi skal hente Anton igen søndag  Iiiiiih, jeg glæder mig SÅ meget til at se hans reaktion

Jeg har nemlig fortalt ham, at jeg ville have givet ham en cykel i gave, men det kunne jeg slet ikke finde pengene til det lige nu - og den har han godtaget  

Eeeeeej hvort er det snedigt!! Og SÅ sødt nej, hvor må du glæde dig til at se ham i ansigtet!! Og tillykke med ham!

Anmeld

26. maj 2011

Janni.

Min kæreste fik en poleringsmaskine til vores biler

Anmeld

26. maj 2011

TineA

isabellamor skriver:

i fødselsdagsgave fik han penge til nogle sko han havde købt, da han trængte til nogle nye.. 400 kr tror jeg det var.

i julegave fik han en kamerataskerygsæk, og et 16 gb memorykort til hans spejlrefleks.. (det havde vidst en samlet værdi af 1100 kroner.. )

nu har vi aftalt at vi ikke skal give hinanden så dyre gaver længere for det har vi ikke råd til... 

men ellers har jeg også givet ham et krus der står "verdens sejeste far" og deo, hans yndlings. i kæreste gave, og i far gave lidt efter fødslen... 

jeg ELSKER at give gaver.. 

Det er også skønt at give gaver det lyder til at du også er god til at finde gode gaver !!

Anmeld

26. maj 2011

TineA

TbCp skriver:

Et svejseapperat

Men det ønskede han sig altså....

Hahahahaha hvor romantisk !!

Anmeld

26. maj 2011

TbCp

W.. skriver:

Hahahahaha hvor romantisk !!

Ja helt vildt

Anmeld

26. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

jeg har et par gange nu givet ham en kurv med diverse yndlingsting/ting der kendetegner ham. Det har bl.a. været sjove boxershorts, cola med en citron til, mine hjemmebagte småkager, en aften hvor jeg lavede en ret med flødekartofter til, hvilket han ELSKER, dårlige film med Jack Black, som han elsker () strømper med The Simpsons osv osv osv.

Jeg har desuden givet ham en hjemmelavet bog, en form for "klippekort" hvor det kom han til gode. En aften i biffen hvor han må bestemme, en aften hvor jeg laver middag til ham osv osv. 

Sidst, da han blev 20, havde vi lige været til galla. Jeg havde stukket min veninde mit spejlrefleks så hun kunne få nogle gode billeder af os, så jeg kunne give ham dem i gave. Jeg fik lavet to rimlig store billeder: et hvor vi danser vals og et hvor vi bare står sammen, kun af vores ansigter. Og så de to i rammer. Han blev kanon glad

Genialt!! Men du er vel også super kreativ! Det fornemmer jeg nemlig på de smukke billeder du viser herinde!! Har før lavet "kurvetricket", men er sgu ærligt talt helt lost mht. hvad jeg skulle smide i den

Anmeld

26. maj 2011

TineA

twinboys skriver:

pinligt jeg kan ikke huske det....

Men det er også snart et år siden...

Han har fødselsdag dagen efter fars dag og jaaaa hvad finder man på i år...???

Tror det bliver en massageboks det ønsker han sig nemlig

Majbritt

Måske sådan en smartbox!! Det er smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.