Hvad gav I manden/kæresten sidst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

otlitrom

Vi valgte at rejse til Færøerne til jul og det kostede en krig. Derfor var der ikke så mage penge til julegaver. Han fik et sæt skiundertøj og... noget jeg har gletm. Sjovt nok fik han skiundertøj igen til fødselsdag.. Det var det han ønskede sig.

Har tidligere givet et ur, armbånd, en indgraveret lommelærke, tøj, sko.. Alt muligt. Nu skal han snart være far, og jeg har en ide. Men den deler jeg ikke her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

sarahb

W.. skriver:

Nej hvor fornemt hvad koster sådan en tur i helikopter ?? Det var måske værd at overveje.. Bombom. Har bare et budget der ikke rækker suuuuuper langt.. Længe leve dagpenge , hehe

det er slet ikk dyrt, 600 kr. Så det er bestemt ikk galt

Anmeld

27. maj 2011

mn

W.. skriver:

I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave

julegave: stræktrøje (han havde kun en langærmet han kunne passe)

fødselsdag: p watch (han bliver ved med at få p bøder så snart jeg ikke er med)

Anmeld

27. maj 2011

SD21

Jeg gav min et barometer og indv. og udv. temp. måler fra Georg Jensen

Anmeld

27. maj 2011

sabrina89

I julegave lagde min kæreste og jeg sammen Vi skulle da ha et tv til vores nye campingvogn. I fødselsdagsgave fik han et par Nike sko (som han gør hvert år ) og en luftnøgle

Anmeld

27. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Genialt!! Men du er vel også super kreativ! Det fornemmer jeg nemlig på de smukke billeder du viser herinde!! Har før lavet "kurvetricket", men er sgu ærligt talt helt lost mht. hvad jeg skulle smide i den

Kreativ? Mig?  Haha, ej tak
Jamen, bum bum. Er der ikke nogle små ting der kendetegner ham? 

Anmeld

27. maj 2011

Sofia

En i-pod

Anmeld

27. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

Kreativ? Mig?  Haha, ej tak
Jamen, bum bum. Er der ikke nogle små ting der kendetegner ham? 

Du viker altså kreativ... I hvert fald med dine billeder!

Jo, der en en masse ting der kendetegner ham, meeen, det er lidt svært at få i "kurvestørrelse" - gav det mening?

Anmeld

27. maj 2011

Nalle

Det sidste jeg gav min kæreste, var til hans 20 års fødselsdag i sidste måned, en nokia N8, to par underbukser, og 2 "undertrøjer"

Til fars dag regner jeg med han endten skal have 4 nye hjul kapsler til bilen, da den mangler, ellers får han en ny kort holder

Anmeld

27. maj 2011

Mikkel's mor <3

W.. skriver:

Ja det kan altså godt blive liiiidt tørt at give dem samme hvert år!! Han ønsker sig faktisk værktøj, men jeg synes det er såååå kedeligt

Ja det kan nemlig så.. ja det er mega kedeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.