Hvad gav I manden/kæresten sidst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Bryndis

Sidst fik min kæreste en hund og lidt tøj i fødselsdagsgave
Forrig år fik han en webergrill
Ellers plejer jeg og give ham noget han mangler. En barbermaskine, parfume, tøj, haveredskaber, jagttøj/ting og sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

lille-trold

Et gavekort til "bryg selv" din øl - en stor succes

koncert billeter

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

i fødselsdagsgave fik han penge til nogle sko han havde købt, da han trængte til nogle nye.. 400 kr tror jeg det var.

i julegave fik han en kamerataskerygsæk, og et 16 gb memorykort til hans spejlrefleks.. (det havde vidst en samlet værdi af 1100 kroner.. )

nu har vi aftalt at vi ikke skal give hinanden så dyre gaver længere for det har vi ikke råd til... 

men ellers har jeg også givet ham et krus der står "verdens sejeste far" og deo, hans yndlings. i kæreste gave, og i far gave lidt efter fødslen... 

jeg ELSKER at give gaver.. 

Anmeld

26. maj 2011

Ellim

En Mulberry pung.. Den var ikke såååå dyr, og så er det en han kan bruge i mange mange år - det deres kvalitet altid ligger i toppe..

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5624/2015/category/

Den blev han RIGTIG glad for..

Anmeld

26. maj 2011

Fenja09

De sidste gaver jeg har givet manden herhjemme må være PS, koncertbilletter og til jul sidste år fik han et "oplevelses-gavekort"

Anmeld

26. maj 2011

Lise

Sidst manden min havde fødselsdag, fik han af min og drengene et par fede sneakers (der ikke passede) og en weekend for to til Paris.

Anmeld

26. maj 2011

K&S

W.. skriver:

I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave

I julegave gav vi hinanden et maleri  

Han fylder 30 år på søndag og hele familien er gået sammen om at give ham en længe ønsket moutainbike i rigtig god kvalitet og fedt design...! Men det er tys tys, vi skal nemlig til bryllup på lørdag i Jylland og så står cyklen klar hos hans forældre, når vi skal hente Anton igen søndag  Iiiiiih, jeg glæder mig SÅ meget til at se hans reaktion

Jeg har nemlig fortalt ham, at jeg ville have givet ham en cykel i gave, men det kunne jeg slet ikke finde pengene til det lige nu - og den har han godtaget  

Anmeld

26. maj 2011

TbCp

Et svejseapperat

Men det ønskede han sig altså....

Anmeld

26. maj 2011

Dinna88

jeg har et par gange nu givet ham en kurv med diverse yndlingsting/ting der kendetegner ham. Det har bl.a. været sjove boxershorts, cola med en citron til, mine hjemmebagte småkager, en aften hvor jeg lavede en ret med flødekartofter til, hvilket han ELSKER, dårlige film med Jack Black, som han elsker () strømper med The Simpsons osv osv osv.

Jeg har desuden givet ham en hjemmelavet bog, en form for "klippekort" hvor det kom han til gode. En aften i biffen hvor han må bestemme, en aften hvor jeg laver middag til ham osv osv. 

Sidst, da han blev 20, havde vi lige været til galla. Jeg havde stukket min veninde mit spejlrefleks så hun kunne få nogle gode billeder af os, så jeg kunne give ham dem i gave. Jeg fik lavet to rimlig store billeder: et hvor vi danser vals og et hvor vi bare står sammen, kun af vores ansigter. Og så de to i rammer. Han blev kanon glad

Anmeld

26. maj 2011

baby012

W.. skriver:

I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave

ud og spise på en god resturent, en tur i biffen, en halskæde og et abmbånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.