Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her fik min kæreste en trådløs printer med scanner og alt det der smarte i, på vores 3 års dag, og en dvd film
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thors hammer med ansigt af fenrisulven og bag på hans navn i runer
Jeg gav min kæreste en uges ferie i Twinboys sommerhus i fødselsdagsgave
Louisiana28 skriver: Jeg gav min kæreste en uges ferie i Twinboys sommerhus i fødselsdagsgave
pinligt jeg kan ikke huske det....
Men det er også snart et år siden...
Han har fødselsdag dagen efter fars dag og jaaaa hvad finder man på i år...???
Tror det bliver en massageboks det ønsker han sig nemlig
Majbritt
W.. skriver: I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave
I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave
Et blow job Hahahahahahah
Ej ellers var det en dykketur med en erfaren dykker
twinboys skriver:
Min mand fylder 40 om 3 uger og jeg har virkelig flottet mig til hans kommende fødselsdag. En Ipad 2 32 GB WI-Fi og 3G Han bliver bare så glad.
Han plejer at få et par Ecco sko
Min kæreste er den der typiske håndværker type der IKKE ønsker dig smykker, wellnes eller sådan noget. i år ønsker han sig igen værktøj, et tv-bord og et mega spejl.. syntes ikke at jeg gider noget af det igen i år, så er lidt på bar bund, da han næsten altid får værktøj.
sarahb skriver:en helikopter rundtur, et foto på lærrede, tøj, og en indgravering med vores yngste søns navn og dato i hans dogtag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128