Hvad gav I manden/kæresten sidst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

TineA

meem skriver:

Min kæreste fik en ny sommerjakke, nye sko og et par løbebukser

Tak for svar.. Tror nu han ville kigge underligt på mig hvis jeg hav ham løbetøj, haha men en sommerjakke mangler han jo egentlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

TineA

JessiMus skriver:

TIl hans føs-dag fik han en halv playstation 3.. Samt en surprise med alle hans venner..

Og i julegave fik han tøj og en højtrykrenser..

Og denne her føs-dag i går. får han en stripper sammen med alle kammi'erne.. Ikke noget vildt.. Og så tænker jeg på at vi måske skal en tur i baboom city

En stripper??! dét er fandme da en gave der vil noget?! Haha.. Jeg kunne jo lave et gavekort med en gang hjemmelavet strip - haha.. Ej det ville sgu være synd for den stakkels mand

Anmeld

26. maj 2011

Maalene

Weekendophold - fra Bellevue Tours

Anmeld

26. maj 2011

LotteGabriella

W.. skriver:

I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave

min mand havde fødselsdag i går og jeg gav ham 5 dages bed & breakfast ophold  

Det var planlagt, at vi ikke skulle holde sommerferie sammen i år pga. udbygning, men jeg kunne fornemme, at han havde fortrudt, så besluttede mig for, at vi alligevel skal ha' lidt sommer sammen

Anmeld

26. maj 2011

TineA

MaybeBaby skriver:

Det kommer SÅ meget an på manden. Min kæreste elsker massage, men jeg kan ikke give ham det rigtigt, da jeg er hypermobil og hurtigt får ondt. Dette var med varme lavasten og han elskede det, og han skal bestemt have en tur til til hans næste fødselsdag

Tror faktisk også at min mand ville nyde det.. Måske man skulle lave et gavekort til 2 og selv få lidt ud af det også sidste år gav jeg ham en times massage i årsdagsgave.. Det var faktisk et kæmpe hit

Anmeld

26. maj 2011

Baby_girl2011

W.. skriver:

En stripper??! dét er fandme da en gave der vil noget?! Haha.. Jeg kunne jo lave et gavekort med en gang hjemmelavet strip - haha.. Ej det ville sgu være synd for den stakkels mand

jaaah en stripper.. Mig og hans kammi har snakket om at give ham en stripper... Haha jeg er virkelig kold overfor de damer der ikke vil ha at deres kærester ser på nøgne damer..

Og til den tid vil jeg gerne spare ham for at jeg snyder tøjet.. Er høj gravid til den tid.. haha

det ville sku være et syn for guderne

Anmeld

26. maj 2011

TineA

Ellim skriver:

En Mulberry pung.. Den var ikke såååå dyr, og så er det en han kan bruge i mange mange år - det deres kvalitet altid ligger i toppe..

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5624/2015/category/

Den blev han RIGTIG glad for..

Åh jeg ELSKER Mulberry Det er nok ikke lige ham, men ellers en FED gave

Anmeld

26. maj 2011

TineA

Lise skriver:

Sidst manden min havde fødselsdag, fik han af min og drengene et par fede sneakers (der ikke passede) og en weekend for to til Paris.

Fedt at få en tur til Paris!! Det rækker bugdettet bare desværre ikke til i år.. Øv bøv?!

Anmeld

26. maj 2011

Ka+Ma=Be

Et par bukser....  Ja, hurra for manglende fantasi hehe. Men det manglede han!

Anmeld

26. maj 2011

TineA

Louisiana28 skriver:

Jeg gav min kæreste en uges ferie i Twinboys sommerhus i fødselsdagsgave

Dét er en fed gave!!! Dét ville jeg gerne give ham.. Men tror bare ikke liiige der er råd til det lige nu. Øv.. Hvad kostede det?? Og er der flere ledige "pladser" ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.