Hvad gav I manden/kæresten sidst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.004 visninger
71 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

TineA

I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

MaybeBaby

Uha, tror det var en fatboy eller PlayStation Move. Ellers har jeg givet ham gavekort til fodbehandling eller massage. Og lign.

Anmeld

26. maj 2011

TineA

MaybeBaby skriver:

Uha, tror det var en fatboy eller PlayStation Move. Ellers har jeg givet ham gavekort til fodbehandling eller massage. Og lign.

Ja jeg har også overvejet at give ham noget massage.. Men er det ike lidt.. Tøset?

Anmeld

26. maj 2011

sarahb

en helikopter rundtur, et foto på lærrede, tøj, og en indgravering med vores yngste søns navn og dato i hans dogtag

Anmeld

26. maj 2011

meem

Min kæreste fik en ny sommerjakke, nye sko og et par løbebukser

Anmeld

26. maj 2011

Baby_girl2011

W.. skriver:

I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave

TIl hans føs-dag fik han en halv playstation 3.. Samt en surprise med alle hans venner..

Og i julegave fik han tøj og en højtrykrenser..

Og denne her føs-dag i går. får han en stripper sammen med alle kammi'erne.. Ikke noget vildt.. Og så tænker jeg på at vi måske skal en tur i baboom city

Anmeld

26. maj 2011

MaybeBaby

W.. skriver:

Ja jeg har også overvejet at give ham noget massage.. Men er det ike lidt.. Tøset?

Det kommer SÅ meget an på manden. Min kæreste elsker massage, men jeg kan ikke give ham det rigtigt, da jeg er hypermobil og hurtigt får ondt. Dette var med varme lavasten og han elskede det, og han skal bestemt have en tur til til hans næste fødselsdag

Anmeld

26. maj 2011

Alexander&Lærke

JessiMus skriver:

TIl hans føs-dag fik han en halv playstation 3.. Samt en surprise med alle hans venner..

Og i julegave fik han tøj og en højtrykrenser..

Og denne her føs-dag i går. får han en stripper sammen med alle kammi'erne.. Ikke noget vildt.. Og så tænker jeg på at vi måske skal en tur i baboom city

Pinligt men kan faktisk ikke husker havd jeg gav ham, og han havde fødselsdag i januar

Anmeld

26. maj 2011

grønbæk

Min mand fylder 34 i dag og han har fået et gavekort til den lokale wellness, hvor han får en "ordentlig omgang" med massage, ansigtsbehandling m.m.

Han blev rigtig glad for det!!!

Anmeld

26. maj 2011

Christabelle

Min kæreste fik et ur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.