Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver:Uha, tror det var en fatboy eller PlayStation Move. Ellers har jeg givet ham gavekort til fodbehandling eller massage. Og lign.
Min kæreste fik en ny sommerjakke, nye sko og et par løbebukser
W.. skriver: I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave
I fødselsdagsgave og/eller julegave.. Mangler noget inspiration til mandses gave
TIl hans føs-dag fik han en halv playstation 3.. Samt en surprise med alle hans venner..
Og i julegave fik han tøj og en højtrykrenser..
Og denne her føs-dag i går. får han en stripper sammen med alle kammi'erne.. Ikke noget vildt.. Og så tænker jeg på at vi måske skal en tur i baboom city
W.. skriver:Ja jeg har også overvejet at give ham noget massage.. Men er det ike lidt.. Tøset?
JessiMus skriver: TIl hans føs-dag fik han en halv playstation 3.. Samt en surprise med alle hans venner.. Og i julegave fik han tøj og en højtrykrenser.. Og denne her føs-dag i går. får han en stripper sammen med alle kammi'erne.. Ikke noget vildt.. Og så tænker jeg på at vi måske skal en tur i baboom city
Pinligt men kan faktisk ikke husker havd jeg gav ham, og han havde fødselsdag i januar
Min mand fylder 34 i dag og han har fået et gavekort til den lokale wellness, hvor han får en "ordentlig omgang" med massage, ansigtsbehandling m.m.
Han blev rigtig glad for det!!!
Min kæreste fik et ur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128