Anonym skriver:
Jeg har stillet mig selv det samme spørgsmål rigtig mange gange.
Det bunder nok ud i at jeg ikke ved hvor jeg skal gå hen, jeg ved ikke hvor jeg kan få hjælp og støtte til at få forholdet til ende.
Jeg har forsøgt 1000 ting for at komme væk, men det virker bare ikke. Efterhånden har jeg skabt mig en drøm om at der nok engang kommer en eller anden og redder mig, men i realiteten kan jeg jo godt se at det ikke lige sker.
Folk siger altid at jeg kan ende forholdet når jeg er 100 % klar til det, men den tror jeg bare ikke på mere. Jeg føler at jeg er tvunget til at leve et liv som ikke er mit eget og der er bare ingen udvej med mindre han går fra mig..
Puha, det lyder som om du har det rigtig svært 
Jeg kan godt forstå det er svært, men vil du virkelig leve et liv med en mand der ikke elsker dig og som du ikke elsker? Det er livet alt for kort til! Hvis ikke du skal dele hverdagens glæder og sorger med din kæreste, hvem skal du så dele det med? Det er jo derfor i har hinanden. Hvis jeg var dig ville jeg gå på kommunen og undersøge det med støtten og måske kan de hjælpe med en lejlighed, det er da i hvert fald en start? Og så må du sige fra overfor ham, også hvis han siger han vil ændre sig. Det har han jo ikke gjort indtil nu, så hvorfor sku han gøre det senere?
Jeg håber du kommer ud af forholdet, det kan kun være bedre at være single end at være i det forhold - og hvem ved om der så en dag kommer den helt rigtige
Men først og fremmest har du vist brug for at finde dig selv først 
Anmeld