ville du finde dig i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Er det fysisk, han nægter dig at forlade ham? Hvis det er kan du jo melde ham?

Hvis ikke, kan du gå ned på kommunen og spørge efter en bolig når han er på arbejde? 

Hvis han kan din mailadresse, så opret en ny, og begynd at søge på boliger der

Det er ikke fysisk nej, men jeg ville nogle gange næsten hellere have at det var det for så kunne jeg få hjælp.

Jeg har været på kommunen, men de kan ikke hjælpe mig, de kan måske hjælpe mig med indskud til en bolig, men det er slet ikke sikkert.
Det er det eneste de kan gøre og ikke mere. Jeg stod der og tuede, tiggende om hjælp, men intet kunne de gøre.
Det er hårdt at stå og tigge om at der er nogle der rækker én en hånd og så bare få af vide at der ikke er noget at gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jetjen skriver:

Har du ikke nogen i din egen familie der kan hjælpe dig i den her situation? Bliver altså lidt utryg ved det du fortæller. Du bliver jo holdt fanget..

Jeg har forsøgt at bede mine forældre om hjælp, men de siger at de ikke kan gøre andet end at støtte mig i min beslutning. Jeg kan ikke bo hos dem, de kan ikke være der og sikre at han forstår det.. Intet..

Jeg har fortalt dem at jeg virkelig har brug for hjælp til det her, men de ved ikke hvad de skal gøre.. Det er som om de lægger ansvaret fra sig.

Anmeld

25. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det er ikke fysisk nej, men jeg ville nogle gange næsten hellere have at det var det for så kunne jeg få hjælp.

Jeg har været på kommunen, men de kan ikke hjælpe mig, de kan måske hjælpe mig med indskud til en bolig, men det er slet ikke sikkert.
Det er det eneste de kan gøre og ikke mere. Jeg stod der og tuede, tiggende om hjælp, men intet kunne de gøre.
Det er hårdt at stå og tigge om at der er nogle der rækker én en hånd og så bare få af vide at der ikke er noget at gøre..

Det er jeg ked af, så har jeg ikke flere forslag  

Anmeld

25. maj 2011

Jetjen

Anonym skriver:

Jeg har forsøgt at bede mine forældre om hjælp, men de siger at de ikke kan gøre andet end at støtte mig i min beslutning. Jeg kan ikke bo hos dem, de kan ikke være der og sikre at han forstår det.. Intet..

Jeg har fortalt dem at jeg virkelig har brug for hjælp til det her, men de ved ikke hvad de skal gøre.. Det er som om de lægger ansvaret fra sig.

Du har ingen søskende eller veninder der kan hjælpe?

Så tror jeg du skal tage på krisecenter og bede om hjælp. De må have erfaringer med situationer som denne.

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det er jeg ked af, så har jeg ikke flere forslag  

Det er helt iorden, det var også nogle rigtig gode forslag

En dag har jeg vel en løsning

Anmeld

25. maj 2011

Miss HH

Anonym skriver:

Jeg har stillet mig selv det samme spørgsmål rigtig mange gange.
Det bunder nok ud i at jeg ikke ved hvor jeg skal gå hen, jeg ved ikke hvor jeg kan få hjælp og støtte til at få forholdet til ende.
Jeg har forsøgt 1000 ting for at komme væk, men det virker bare ikke. Efterhånden har jeg skabt mig en drøm om at der nok engang kommer en eller anden og redder mig, men i realiteten kan jeg jo godt se at det ikke lige sker.
Folk siger altid at jeg kan ende forholdet når jeg er 100 % klar til det, men den tror jeg bare ikke på mere. Jeg føler at jeg er tvunget til at leve et liv som ikke er mit eget og der er bare ingen udvej med mindre han går fra mig..

Puha, det lyder som om du har det rigtig svært

Jeg kan godt forstå det er svært, men vil du virkelig leve et liv med en mand der ikke elsker dig og som du ikke elsker? Det er livet alt for kort til! Hvis ikke du skal dele hverdagens glæder og sorger med din kæreste, hvem skal du så dele det med? Det er jo derfor i har hinanden. Hvis jeg var dig ville jeg gå på kommunen og undersøge det med støtten og måske kan de hjælpe med en lejlighed, det er da i hvert fald en start? Og så må du sige fra overfor ham, også hvis han siger han vil ændre sig. Det har han jo ikke gjort indtil nu, så hvorfor sku han gøre det senere?

Jeg håber du kommer ud af forholdet, det kan kun være bedre at være single end at være i det forhold - og hvem ved om der så en dag kommer den helt rigtige  Men først og fremmest har du vist brug for at finde dig selv først

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jetjen skriver:

Du har ingen søskende eller veninder der kan hjælpe?

Så tror jeg du skal tage på krisecenter og bede om hjælp. De må have erfaringer med situationer som denne.

Jeg har søskende, men ikke nogle som jeg kan bo hos og jeg har ingen veninder. Faktisk så har jeg ikke nogle venner eller veninder fordi jeg ikke har oveerskud eller tid til at pleje dem.

Anmeld

25. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det er helt iorden, det var også nogle rigtig gode forslag

En dag har jeg vel en løsning

Du kunne være ham utro, og håbe han ville slå op af den grund - jeg stiller villigt min kæreste til rådighed, hvis det kan hjælpe Jer

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Hybjerg skriver:

Puha, det lyder som om du har det rigtig svært

Jeg kan godt forstå det er svært, men vil du virkelig leve et liv med en mand der ikke elsker dig og som du ikke elsker? Det er livet alt for kort til! Hvis ikke du skal dele hverdagens glæder og sorger med din kæreste, hvem skal du så dele det med? Det er jo derfor i har hinanden. Hvis jeg var dig ville jeg gå på kommunen og undersøge det med støtten og måske kan de hjælpe med en lejlighed, det er da i hvert fald en start? Og så må du sige fra overfor ham, også hvis han siger han vil ændre sig. Det har han jo ikke gjort indtil nu, så hvorfor sku han gøre det senere?

Jeg håber du kommer ud af forholdet, det kan kun være bedre at være single end at være i det forhold - og hvem ved om der så en dag kommer den helt rigtige  Men først og fremmest har du vist brug for at finde dig selv først

Det følels bare som om jeg er låst fast i forholdet.

Livet er for kort til det her, faktisk er det slet ikke et liv..

Hvis nu bare der var et sted jeg kunne gå hen hvor de kunne hjælpe mig, men det er der åbenbart kun hvis man bliver slået..

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Du kunne være ham utro, og håbe han ville slå op af den grund - jeg stiller villigt min kæreste til rådighed, hvis det kan hjælpe Jer

Det er virkelig også en tanke jeg har haft tit, men jeg vil alligevel ikke resikere at han bruger det imod mig overfor vores søn.

Tanken om at han vil forsøge at tage min dreng fra mig hvis jeg er ham utro er bare slet ikke til at bære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.