Jeg har forsøgt rigtig mange gange at snakke med ham om det, men det er som om at han lader mig tale, så siger han at han da synes at det er træls, men at han tit synes at jeg er svær at være sammen med og så er det som om han forventer at jeg har det bedre af det.. Der sker ikke mere.
Jeg har også forsøgt at slutte forholdet, men uden held. Han nægter at det er slut, siger at han nok skal gøre bedre, håner mig og siger at han synes at jeg har holdt ham for nar osv.
Det er blevet sådan nu at jeg ikke har den ringeste ide om hvordan man egentlig går fra en kæreste.
Jeg kan ikke forstå hvordan han kan have lyst til at blive i forholdet hvis ikke jeg har.
Det er jo helt håbløst, hvis han ikke en gang vil acceptere at det er slut!
Jeg tror, du må være så konkret som at planlægge og gennemføre den fysiske flytning. Har du mulighed for at leje et eget sted at bo/flytte til familie for et stykke tid?
Pak i kasser, få nogen til at komme og hente dem/kør dem selv til ny adresse, meld flytning til folkeregister, bank osv. Ikke giv ham en nøgle til det nye sted. Så må han vel indse, at han ikke bor sammen med dig længere....
Du kan åbenbart ikke regne med nogen form for praktisk deltagelse fra manden....
Anmeld