Det nye pilgrim smykke <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

JustinsMoar

Loa skriver:

What??

Dvs. man skal gå og reklamere for man har ADHD??

Er det mig der er lidt blank eller ikke forstår pointen i det?

Det er et STØTTEARMBÅND!
- Man støtter ADHD foreningen når man køber den.

Det er vel det samme som når man støtter brystkræft, når man køber div. af deres ting!
- Er det også helt forkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Loa

ønskebarn74 skriver:

En mode dille ikke at kunne få børn og være insulin resistent... Du må sgu godt få min "mode dille" PCO... Jeg har mistet 3 børn fra uge 16 - uge 24, haft 2 biokemiske graviditeter og har nu kæmpet for at få et barn uden held i 10år... Føj for en lorte kommentar...... Før du braldrer sådan noget af, så prøv lige at undersøge hvad det betyder......

Prøv dog og spørg hvad jeg mener inden du flegner sådan ud... Jeg siger jo ikke ALLE der har de sygdomme bare bilder sig det ind vel.......Men ALLE behøver vel da for pokker ikke fejle et eller andet? Jeg undre mig over dem som nærmest leder efter symptomer på at fejle et eller andet......

Anmeld

26. maj 2011

Loa

Maiken&Justin skriver:

Det er et STØTTEARMBÅND!
- Man støtter ADHD foreningen når man køber den.

Det er vel det samme som når man støtter brystkræft, når man køber div. af deres ting!
- Er det også helt forkert?

Er det ikke en halskæde? Nåh men som du kan læse kunne du vel se jeg også spurgte hvad det gik ud på, så det kunne du jo bare skrive i stedet for det der. Så længe jeg ikke har skrevet at jeg syntes det er noget fis at støtte, så bare slap helt af....

Anmeld

26. maj 2011

Lisbeth1985

Loa skriver:

Altså nu skriver jeg det ud fra de ting jeg oplever/læser herinde, så jeg gider da overhovedet ikke undskylde eller forklare mig fordi andre ikke er enige....... Vil du virkelig gerne have jeg nævner navne da? Når man opretter et indlæg med at man man tror man harPco og så relativt kort tit efter et med man nok har ADHD, så kan jeg da ikke lade være og tænke på om man bare gerne VIL fejle noget? Altså jeg er da sikker på der er flere der rent faktisk fejler disse ting, det nægter jeg da overhovedet ikke, men udfra flere indlæg undre jeg mig bare over det lyder som om nogen nærmest leder efter tegn/symptomer på en sygdom......

Det kan jeg godt følge dig i.. Men sådan som jeg læste dit indlæg gik din kritik også på folk, som rent faktisk har en diagnose og for dem tror jeg, at din kommentar kan være ret stødende!! De skønne kvinder jeg kender, der har PCO, vil i hvert fald gerne af med deres "modedille"!!

Anmeld

26. maj 2011

JustinsMoar

Loa skriver:

Er det ikke en halskæde? Nåh men som du kan læse kunne du vel se jeg også spurgte hvad det gik ud på, så det kunne du jo bare skrive i stedet for det der. Så længe jeg ikke har skrevet at jeg syntes det er noget fis at støtte, så bare slap helt af....

Jo, det er en halskæde - der fik jeg blandet Brystkræftens armbånd ind i... Hah

Nå, men det er din måde at skrive tingene på " What??

Er det mig der er lidt blank eller ikke forstår pointen i det?"

Forstår du heller ikke de folk der reklamere for kræftens bekæmpelse?

- Hvis der blev lavet en halskæde/ et armbånd der stod "sclerose" på, så havde jeg også købt og reklameret med det, - ikke fordi jeg selv har det, men fordi min mor har...

Man skal passe på med at skære alle over én kam!

Anmeld

26. maj 2011

hc=k

morNov2010 skriver:

Ikke fordi det betyder noget, men det er faktisk ikke helt rigtigt

DAMP er følgende diagnoser lagt sammen: ADHD, motoriske vanskeligheder og perceptionsvanskeligheder.

Grunden til man ikke bruger ordet DAMP mere, er fordi man følger den internationale diagnose klassificering.

Hmmm Hvor har du det fra???

Anmeld

26. maj 2011

Kay

Maiken&Justin skriver:

- Hvis der blev lavet en halskæde/ et armbånd der stod "sclerose" på, så havde jeg også købt og reklameret med det, - ikke fordi jeg selv har det, men fordi min mor har...

Jeg blev også fordundret... i dag da jeg startede mit løbepogram, mødte jeg en gammel klassekammerat, og valgte at holde en pause så vi ku snakke... jeg har så valgt at løbe i min "ADHD-tshirt" jeg har fået for at hjælpe til et arangement for en lokal ADHD forening...

hendes reaktion på min t-shirt, var "ej jeg viste ik du havde ADHD, det forklare da hvorfor du havde svært ved at følge med i dansk"

jeg stod sådan lidt WHAT????

jeg har ik ADHD... jeg stødter foreningen, lige som jeg køber støt-brysterne ting hvert år... grunden til jeg ik kunne følge med i dansk er jeg er ordblind.... hun fik meget røde øre og havde så meget lyst til at kalde hende dumme kost!!!!

barefordi man bære smykker tøj eller andet med en sygdom "på" er det jo ik fordi man har det!?

Anmeld

26. maj 2011

Loa

Maiken&Justin skriver:

Jeg tror bare jeg skrev sådan fordi jeg troede det var en "reklame" for at man fejlede det... Jeg tænkte overhovedet ikke på det som et støtte symbol... Nok fordi de fleste andre støtte ting ikke på samme måde skilter med navnet på det de støtter, ja så tænkte jeg ikke på det sådan.... Forstår ikke det der med at skære alle over en kam, hvis i ikke vil læse det jeg skriver så fint nok, men lad være og læg ord i munden på mig...

Anmeld

26. maj 2011

Kay

ønskebarn74 skriver:

En mode dille ikke at kunne få børn og være insulin resistent... Du må sgu godt få min "mode dille" PCO... Jeg har mistet 3 børn fra uge 16 - uge 24, haft 2 biokemiske graviditeter og har nu kæmpet for at få et barn uden held i 10år... Føj for en lorte kommentar...... Før du braldrer sådan noget af, så prøv lige at undersøge hvad det betyder......

blev fandemer også sur... og var nød til at gå væk et øjeblik for ikke at skrive noget MEGET grimt...

fuck hvor kan det iritere mig og gøre mig så ked af det, at folk ikke forstår hvad folk med en diagnose som fx. os med pco skal igennem...

er rasende

Anmeld

26. maj 2011

Loa

Lisbeth1985 skriver:

Det kan jeg godt følge dig i.. Men sådan som jeg læste dit indlæg gik din kritik også på folk, som rent faktisk har en diagnose og for dem tror jeg, at din kommentar kan være ret stødende!! De skønne kvinder jeg kender, der har PCO, vil i hvert fald gerne af med deres "modedille"!!

Nåh det var så overhovedet ikke meningen, jeg tvivler da ikke på sygdommen er reel for nogen... Men for andre tror jeg altså bare de diagnoserer dem selv, og om det er for at få opmærksomhed eller for at høre til et sted ved jeg ikke.... Men er da ikke i tvivl om at dem der rent faktisk er syge ville ønske de ikke var det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.