Det nye pilgrim smykke <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Shibby

Loa skriver:

Jeg syntes nu ikke det var en uheldig udtalelse, men jeg kan godt forstå du reagere for det var lige præcis dig jeg tænkte på. Så vidt jeg ved startede du med at lave et indlæg med du nok havde pco fordi dig og Peter ikke lige kunne få et barn og nu er det muligvis ADHD fordi, ja hvad ved jeg. Syntes bare det virker lidt som at lede efter at fejle et eller andet hvilket jeg ikke forstår overhovedet. Men det er vel let nok bare at sige man fejler et eller andet så man har en undskyldning for ikke at fungere på det almindelige arbejdsmarked.... Udfra hvad jeg har set til dig i programmerne ville jeg aldrig tro du fejlede noget, andet end lidt dovenskab.....Mht smykket så har jeg tidligere skrevet at jeg misforstod og troede det var en reklame for sygdommen og ikke et støtte smykke.....

Ahaaa.. Så fordi man har en formodning om pco/adhd som rigtig mange andre på baby.dk så vil jeg bare have en diagnose for at gå hjemme? Det er en ret sær holdning at have. Jeg går jo hjemme i forvejen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

ønskebørn74

Kay skriver:

blev fandemer også sur... og var nød til at gå væk et øjeblik for ikke at skrive noget MEGET grimt...

fuck hvor kan det iritere mig og gøre mig så ked af det, at folk ikke forstår hvad folk med en diagnose som fx. os med pco skal igennem...

er rasende

Også her!!!  Der er sgu ingen der frivilligt er på hormoner, og får taget æg ud gang på gang bare for at være moderne... Det er sgu for hårdt og smærtefuldt...

Anmeld

27. maj 2011

ønskebørn74

Loa skriver:

Jeg syntes nu ikke det var en uheldig udtalelse, men jeg kan godt forstå du reagere for det var lige præcis dig jeg tænkte på. Så vidt jeg ved startede du med at lave et indlæg med du nok havde pco fordi dig og Peter ikke lige kunne få et barn og nu er det muligvis ADHD fordi, ja hvad ved jeg. Syntes bare det virker lidt som at lede efter at fejle et eller andet hvilket jeg ikke forstår overhovedet. Men det er vel let nok bare at sige man fejler et eller andet så man har en undskyldning for ikke at fungere på det almindelige arbejdsmarked.... Udfra hvad jeg har set til dig i programmerne ville jeg aldrig tro du fejlede noget, andet end lidt dovenskab.....Mht smykket så har jeg tidligere skrevet at jeg misforstod og troede det var en reklame for sygdommen og ikke et støtte smykke.....

Anmeld

27. maj 2011

ønskebørn74

Shibby skriver:

Ahaaa.. Så fordi man har en formodning om pco/adhd som rigtig mange andre på baby.dk så vil jeg bare have en diagnose for at gå hjemme? Det er en ret sær holdning at have. Jeg går jo hjemme i forvejen!

Så enig... Langt ude hvad hun skriver...... Synes det er stort at du er så åben og ærlig...

Anmeld

27. maj 2011

Loa

ønskebarn74 skriver:

Dont care, min mening! Og jeg er ikke den eneste.... Og hvis alle jer der oprigtigt har pco eller what ever føler jeg truffet så er det da virkelig ikke mit problem...... Jeg snakkede om dem som selv diagnoserer sig og åbenbart VIL fejle noget.... Men undre ikke nogen i hagler ned på mig, 85 procent af brugerene herinde fejler jo et eller andet, så jeg kan godt se jeg falder den for....

Anmeld

27. maj 2011

Loa

Shibby skriver:

Lige præcis! Som MANGE andre her på baby.dk..... Jamen hvorfor SKAL du fejle noget?? Hvis det ikke er det ene må det være det andet....? Og det med at gå hjemme, lad være og vær stolt af det, jeg ville dælme skamme mig....

Anmeld

27. maj 2011

hvinanden

Loa skriver:

Lige præcis! Som MANGE andre her på baby.dk..... Jamen hvorfor SKAL du fejle noget?? Hvis det ikke er det ene må det være det andet....? Og det med at gå hjemme, lad være og vær stolt af det, jeg ville dælme skamme mig....

Nu synes jeg det er meget hårde ord du skriver, men kan godt følge dig i tendensen til selvdiagnostisering i disse tider, det er lidt moderen, dog vil jeg nødig beskylde nogen jeg ikke kender

Anmeld

27. maj 2011

Kay

Loa skriver:

syntes virkelig ik det er ok det du skriver der...

Anmeld

27. maj 2011

slettet_7530

lottepigen12 skriver:

til Loa

sidder faktisk og bliver lidt gnaven over at du skriver, at alt bliver undskyldt med at man har PCO ADHD osv.. du kender åbentbart ikke til at have ADHD og hvor store problemer den sygdom kan give en i livet. Jeg har selv ADHD og fik det først konstateret som 22 årig. og hold kæft et lorte liv jeg havde inden jeg fik det konstateret. Hader når folk udtaler sig om noget de sådan set ikke ved noget om. ja undskyld hvis jeg skriver det lidt surt men folk ved skisme bare ikke hvordan det er, og hvorfor nogle kampe man har HVER dag når man lider af ADHD som jo faktisk er en hjernefejl. 

Jeg syntes det er en rigtig fin måde at støtte ADHD foreningen på og har også selv halskæden. når du køber et armbånd til kræftens bekæmpelse er deres logo også på armbåndet så man kan se du støtter dem hvad er forskellen?

Jeg tror trådstarter mener at der ikke nødvendigvis havde behøvet at STÅ ADHD på kuglen.

Jeg støtter mange ting men derfor går jeg ikke nødvendigvis og skilter med det i form af sløjfer kugler eller andet, man kan se på min konto at der er blevet  trukket X antal kroner til X foreningen for X, det er nok for mig personligt, jeg behøver ingen af delene for at have det godt med at støtte et vist foretagende, så man kan godt støtte diverse foreninger blot ved at indbetale et beløb på en konto. Men det er da fint at de ting bliver lavet og til dels solgt

Anmeld

28. maj 2011

babyonboard

Jeg melder mig ud af denne debat, syntes mit liv og tid er mere værd end at sidde og diskutere med en som loa. hun ved åbentbart ikke en dyt om det hun udtaler sig om, og syntes faktisk bare at jeg bliver mere og mere gnaven på hende. 

Men i må alle have en god dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.