lottepigen12 skriver:
til Loa
sidder faktisk og bliver lidt gnaven over at du skriver, at alt bliver undskyldt med at man har PCO ADHD osv.. du kender åbentbart ikke til at have ADHD og hvor store problemer den sygdom kan give en i livet. Jeg har selv ADHD og fik det først konstateret som 22 årig. og hold kæft et lorte liv jeg havde inden jeg fik det konstateret. Hader når folk udtaler sig om noget de sådan set ikke ved noget om. ja undskyld hvis jeg skriver det lidt surt men folk ved skisme bare ikke hvordan det er, og hvorfor nogle kampe man har HVER dag når man lider af ADHD som jo faktisk er en hjernefejl.
Jeg syntes det er en rigtig fin måde at støtte ADHD foreningen på og har også selv halskæden. når du køber et armbånd til kræftens bekæmpelse er deres logo også på armbåndet så man kan se du støtter dem hvad er forskellen?
Jeg tror trådstarter mener at der ikke nødvendigvis havde behøvet at STÅ ADHD på kuglen.
Jeg støtter mange ting men derfor går jeg ikke nødvendigvis og skilter med det i form af sløjfer kugler eller andet, man kan se på min konto at der er blevet trukket X antal kroner til X foreningen for X, det er nok for mig personligt, jeg behøver ingen af delene for at have det godt med at støtte et vist foretagende, så man kan godt støtte diverse foreninger blot ved at indbetale et beløb på en konto.
Men det er da fint at de ting bliver lavet og til dels solgt
Anmeld