Det nye pilgrim smykke <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Faith

ønskebarn74 skriver:

Smukt smykke og LOL for et godt profilbillede!!!!

Kneb for øvrigt en tåre da jeg så at du gav Peter eksens ring... Hvor var det bare rørende... Og totalt cool ide til en romantisk tur... Det tøj du havde valgt til finalen klædte dig bare så godt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Rosa

Min søster fik det i fødselsdagsgave og blev meget meget glad for det!!! 

Anmeld

26. maj 2011

MinNoah

TbCp skriver:

Det er vel ikke anderledes end at gå med den røde sløjfe eller andre ting man støtter...

Synes det er super fint at støtte sådan nogle ting... men så kan man ligeså godt give et beløb.

Men det er bare min holdning, giver en anden herinde ret i, at det er som om det er "moderne" at fejle et eller andet....

Anmeld

26. maj 2011

TbCp

MinNoah skriver:

Synes det er super fint at støtte sådan nogle ting... men så kan man ligeså godt give et beløb.

Men det er bare min holdning, giver en anden herinde ret i, at det er som om det er "moderne" at fejle et eller andet....

Jaaa... sådan er man jo så forskellige

Jeg har gået med kræftsløjfen og har også en lille badge fra børnecancerfonden siddene på min taske, vil gerne vise folk at jeg støtter folk i de situationer og måske gøre andre opmærksomme på muligheden for at støtte

Men man er jo selvfølgelig helt fri til at gøre som man selv synes

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

Loa skriver:

Okay det er selvfølgelig fair nok at støtte ADHD... Det kan jeg sagtens se.... Men syntes bare jeg opfatter at det nærmest er blevet en mode dille at fejle noget...... Alt bliver undskyldt med man enten har OCD, PCO, ADHD, DAMP, depression og hvad ved jeg.....

Avs - det blev jeg faktisk lidt ked af, det der...  Jeg kender absolut ingen der synes at det er fedt at blive stemplet med en diagnose - og da slet ikke dem du nævner der. Tværtimod. 

Anmeld

26. maj 2011

Loa

Rosa skriver:

Avs - det blev jeg faktisk lidt ked af, det der...  Jeg kender absolut ingen der synes at det er fedt at blive stemplet med en diagnose - og da slet ikke dem du nævner der. Tværtimod. 

Hvorfor blive ked af det?

At min opfattelse er at jeg syntes mange gør meget opmærksom på det fejler det....

Ikke at jeg overhovedet syntes man skal skjule det eller skamme sig over det, slet ikke..... Meeen ligefrem at skilte med det, det undre mig bare.....

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

Loa skriver:

Hvorfor blive ked af det?

At min opfattelse er at jeg syntes mange gør meget opmærksom på det fejler det....

Ikke at jeg overhovedet syntes man skal skjule det eller skamme sig over det, slet ikke..... Meeen ligefrem at skilte med det, det undre mig bare.....

Du skriver jo at det er en "modedille" at fejle noget - som om det er noget folk kan vælge til og fra som modetøj, ikke? Det er måske lidt nedladende i forhold til dem som sidder med diagnoserne og sygdommene. 

Anmeld

26. maj 2011

Lotus86

Loa skriver:

Okay det er selvfølgelig fair nok at støtte ADHD... Det kan jeg sagtens se.... Men syntes bare jeg opfatter at det nærmest er blevet en mode dille at fejle noget...... Alt bliver undskyldt med man enten har OCD, PCO, ADHD, DAMP, depression og hvad ved jeg.....

Hvad er det der skulle blive undskyldt??

Anmeld

26. maj 2011

Skouboe

Det er vel ikke anderledes end fx de armbånd der bliver solgt hvert år i forbindelse med Kampagnen "Støt brysterne"

Jeg synes det er en god ide ADHD foreningen har fået og jeg håber der er mange der køber det, og dermed støtter folk der har det svært.

Anmeld

26. maj 2011

babyonboard

til Loa

sidder faktisk og bliver lidt gnaven over at du skriver, at alt bliver undskyldt med at man har PCO ADHD osv.. du kender åbentbart ikke til at have ADHD og hvor store problemer den sygdom kan give en i livet. Jeg har selv ADHD og fik det først konstateret som 22 årig. og hold kæft et lorte liv jeg havde inden jeg fik det konstateret. Hader når folk udtaler sig om noget de sådan set ikke ved noget om. ja undskyld hvis jeg skriver det lidt surt men folk ved skisme bare ikke hvordan det er, og hvorfor nogle kampe man har HVER dag når man lider af ADHD som jo faktisk er en hjernefejl. 

Jeg syntes det er en rigtig fin måde at støtte ADHD foreningen på og har også selv halskæden. når du køber et armbånd til kræftens bekæmpelse er deres logo også på armbåndet så man kan se du støtter dem hvad er forskellen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.