Det nye pilgrim smykke <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

JustinsMoar

Loa skriver:

Jeg tror bare jeg skrev sådan fordi jeg troede det var en "reklame" for at man fejlede det... Jeg tænkte overhovedet ikke på det som et støtte symbol... Nok fordi de fleste andre støtte ting ikke på samme måde skilter med navnet på det de støtter, ja så tænkte jeg ikke på det sådan.... Forstår ikke det der med at skære alle over en kam, hvis i ikke vil læse det jeg skriver så fint nok, men lad være og læg ord i munden på mig...

Ligger ikke ord i munden på dig!

Men du skærer netop alle over en kam ved at sige "det virker som om folk bare gerne vil fejle noget" - for nej, det er ikke ALLE der vil fejle noget...

Men nok om det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kay

Maiken&Justin skriver:

Men du skærer netop alle over en kam ved at sige "det virker som om folk bare gerne vil fejle noget" - for nej, det er ikke ALLE der vil fejle noget...

Men nok om det!

tror vi er mange der bestemt ik ønsker at fejle noget...

Anmeld

26. maj 2011

Loa

Maiken&Justin skriver:

Men nok om det!

Okay så den detalje at jeg ikke skrev " det virker som om der er NOGLE der gerne vil fejle noget" gjorde simpelthen forskellen?Da jeg skrev folk mente jeg jo netop lige de specifikke jeg tænkte på og ikke alle... Så havde jeg jo skrevet alle.......

Anmeld

26. maj 2011

JustinsMoar

Kay skriver:

tror vi er mange der bestemt ik ønsker at fejle noget...

Det er jeg ikke i tvivl om

Anmeld

26. maj 2011

JustinsMoar

Loa skriver:

Okay så den detalje at jeg ikke skrev " det virker som om der er NOGLE der gerne vil fejle noget" gjorde simpelthen forskellen?Da jeg skrev folk mente jeg jo netop lige de specifikke jeg tænkte på og ikke alle... Så havde jeg jo skrevet alle.......

JA, det gjorde netop forskellen!
Der er STOR forskel på de to sætninger..

Sætningen "det virker som om folk bare vil fejle noget" - rammer meget mere end sætningen "det virker som om NOLGE bare vil fejle noget" ...

Anmeld

26. maj 2011

Loa

Maiken&Justin skriver:

JA, det gjorde netop forskellen!
Der er STOR forskel på de to sætninger..

Sætningen "det virker som om folk bare vil fejle noget" - rammer meget mere end sætningen "det virker som om NOLGE bare vil fejle noget" ...

Det beklager jeg da, det var ordenen nogle folk jeg skulle have brugt så.....

Anmeld

26. maj 2011

Lisbeth1985

Loa skriver:

Nåh det var så overhovedet ikke meningen, jeg tvivler da ikke på sygdommen er reel for nogen... Men for andre tror jeg altså bare de diagnoserer dem selv, og om det er for at få opmærksomhed eller for at høre til et sted ved jeg ikke.... Men er da ikke i tvivl om at dem der rent faktisk er syge ville ønske de ikke var det.....

Det er jeg glad for at høre

Ha en god aften

Anmeld

27. maj 2011

morNov2010

hc=k skriver:

Hmmm Hvor har du det fra???

Min søn er lige blevet udredt på Børnepsyk og har fået stillet alle tre diagnoser (inkl. nogle flere), og det var ordret den besked vi fik derude, så jeg er rimelig sikker i min sag

M og P i DAMP står for motoriske og perceptions vanskeligheder.

Anmeld

27. maj 2011

Shibby

Loa, ret uhelig udtalelse du kom med..Det er ikke for at skilte med det,-det er for at støtte op omkring det og for at siganalere til verdenen at man enten har adhd,eller støtter op omkring adhd

Foreksempel køber jeg også armbånd fra hjerteforeningen og støt brysterne-og bære dem med stolthed i at jeg støtter et godt formål og jeg via mit smykke repræsentere noget der er langt større og smukkere end smykket i sig selv

Hvis du har set de unge mødre og været en nogenlunde fast seer fra 06 til 2011 så har du set mig. Du har set min adfærd og de fleste vil uden den største tøven kunne både se og høre det på mig at jeg ikke er normal i krydderen-I know it. Jeg tænkte først over det med adhd sidste sommer,og her i juni skal det så tjekkes..Men en modedille-det er det ikke..

Syntes bare ikke at sygdomme skal thies ihjel eller gemmes væk..Men vi er alle forskellige. Tro mig. Hvis jeg kunne komme ud af min osteklokke og leve et normalt liv-så ville jeg gerne give dig "min modedille" ..Men ikke mit kommende smykke!! For selv hvis jeg ikke har adhd,så vil jeg stadig støtte om omkring det og bære mit pilgrim smykke med stolthed

Anmeld

27. maj 2011

Loa

Shibby skriver:

Loa, ret uhelig udtalelse du kom med..Det er ikke for at skilte med det,-det er for at støtte op omkring det og for at siganalere til verdenen at man enten har adhd,eller støtter op omkring adhd

Foreksempel køber jeg også armbånd fra hjerteforeningen og støt brysterne-og bære dem med stolthed i at jeg støtter et godt formål og jeg via mit smykke repræsentere noget der er langt større og smukkere end smykket i sig selv

Hvis du har set de unge mødre og været en nogenlunde fast seer fra 06 til 2011 så har du set mig. Du har set min adfærd og de fleste vil uden den største tøven kunne både se og høre det på mig at jeg ikke er normal i krydderen-I know it. Jeg tænkte først over det med adhd sidste sommer,og her i juni skal det så tjekkes..Men en modedille-det er det ikke..

Syntes bare ikke at sygdomme skal thies ihjel eller gemmes væk..Men vi er alle forskellige. Tro mig. Hvis jeg kunne komme ud af min osteklokke og leve et normalt liv-så ville jeg gerne give dig "min modedille" ..Men ikke mit kommende smykke!! For selv hvis jeg ikke har adhd,så vil jeg stadig støtte om omkring det og bære mit pilgrim smykke med stolthed

Jeg syntes nu ikke det var en uheldig udtalelse, men jeg kan godt forstå du reagere for det var lige præcis dig jeg tænkte på. Så vidt jeg ved startede du med at lave et indlæg med du nok havde pco fordi dig og Peter ikke lige kunne få et barn og nu er det muligvis ADHD fordi, ja hvad ved jeg. Syntes bare det virker lidt som at lede efter at fejle et eller andet hvilket jeg ikke forstår overhovedet. Men det er vel let nok bare at sige man fejler et eller andet så man har en undskyldning for ikke at fungere på det almindelige arbejdsmarked.... Udfra hvad jeg har set til dig i programmerne ville jeg aldrig tro du fejlede noget, andet end lidt dovenskab.....Mht smykket så har jeg tidligere skrevet at jeg misforstod og troede det var en reklame for sygdommen og ikke et støtte smykke.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.