Loa, ret uhelig udtalelse du kom med..Det er ikke for at skilte med det,-det er for at støtte op omkring det og for at siganalere til verdenen at man enten har adhd,eller støtter op omkring adhd 
Foreksempel køber jeg også armbånd fra hjerteforeningen og støt brysterne-og bære dem med stolthed i at jeg støtter et godt formål og jeg via mit smykke repræsentere noget der er langt større og smukkere end smykket i sig selv 
Hvis du har set de unge mødre og været en nogenlunde fast seer fra 06 til 2011 så har du set mig. Du har set min adfærd og de fleste vil uden den største tøven kunne både se og høre det på mig at jeg ikke er normal i krydderen-I know it. Jeg tænkte først over det med adhd sidste sommer,og her i juni skal det så tjekkes..Men en modedille-det er det ikke..
Syntes bare ikke at sygdomme skal thies ihjel eller gemmes væk..Men vi er alle forskellige. Tro mig. Hvis jeg kunne komme ud af min osteklokke og leve et normalt liv-så ville jeg gerne give dig "min modedille" ..Men ikke mit kommende smykke!! For selv hvis jeg ikke har adhd,så vil jeg stadig støtte om omkring det og bære mit pilgrim smykke med stolthed 
Anmeld