Det nye pilgrim smykke <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

GUSO

Käte skriver:

Det er flot, men hvad står ADHD for?

ADHD står for Attention Dificit Hyperactiv Disorder (tag lige højde for stavefejl) og på dansk: en sygdom hvor man lider af opmærksomhedsforstyrrelse og som oftest er Hyperaktiv. Håber det gav lidt mening... Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Hugosmor

Shibby skriver:

Det ser ud til at det kan åbnes Elsker det..MÅ EJE!!

http://www.trendsales.dk/listings/pilgrim-for-adhd-stoet-op-om-boern-unge-og-voksne-med-adhd/16960398?pn=2&track=6&rt=ssr&road=sort_gallery&search=adhd+pilgrim&status=1

Så er det da godt, at den er så billig, at du bare kan købe den selv

Anmeld

26. maj 2011

MinNoah

spørger muligvis dumt.. men hvorfor vil man have et smykke med sin sygdom stående på??

Altså hvad med folk der har alle mulige andre lidelser, der går man da ikke rundt og "er stolt af det"

Er ikke ondt ment... men må indrømme jeg smiler lidt ved tanken om folk i fremtiden går rundt med "panikangst", "depression" osv på deres smykker

Anmeld

26. maj 2011

TbCp

MinNoah skriver:

spørger muligvis dumt.. men hvorfor vil man have et smykke med sin sygdom stående på??

Altså hvad med folk der har alle mulige andre lidelser, der går man da ikke rundt og "er stolt af det"

Er ikke ondt ment... men må indrømme jeg smiler lidt ved tanken om folk i fremtiden går rundt med "panikangst", "depression" osv på deres smykker

Det er vel ikke anderledes end at gå med den røde sløjfe eller andre ting man støtter...

Anmeld

26. maj 2011

Loa

What??

Dvs. man skal gå og reklamere for man har ADHD??

Er det mig der er lidt blank eller ikke forstår pointen i det?

Anmeld

26. maj 2011

ønskebørn74

Shibby skriver:

Here it is... MÅ EJE!

Ringede til Peter og så jeg havde fundet min fødselsdagsgave (fylder år i august..hehe)

ADHD i det flotteste smykke

Smukt smykke og LOL for et godt profilbillede!!!!

Kneb for øvrigt en tåre da jeg så at du gav Peter eksens ring... Hvor var det bare rørende... Og totalt cool ide til en romantisk tur... Det tøj du havde valgt til finalen klædte dig bare så godt!!!

Anmeld

26. maj 2011

slettet_7530

Loa skriver:

What??

Dvs. man skal gå og reklamere for man har ADHD??

Er det mig der er lidt blank eller ikke forstår pointen i det?

Det er fordi et vist beløb går til ADHD foreningen så det skal åbenbart stå der

Anmeld

26. maj 2011

Loa

Albertesmor skriver:

Det er fordi et vist beløb går til ADHD foreningen så det skal åbenbart stå der

Okay det er selvfølgelig fair nok at støtte ADHD... Det kan jeg sagtens se.... Men syntes bare jeg opfatter at det nærmest er blevet en mode dille at fejle noget...... Alt bliver undskyldt med man enten har OCD, PCO, ADHD, DAMP, depression og hvad ved jeg.....

Anmeld

26. maj 2011

slettet_7530

Loa skriver:

Okay det er selvfølgelig fair nok at støtte ADHD... Det kan jeg sagtens se.... Men syntes bare jeg opfatter at det nærmest er blevet en mode dille at fejle noget...... Alt bliver undskyldt med man enten har OCD, PCO, ADHD, DAMP, depression og hvad ved jeg.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.