Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

N1

Mormilla skriver:

Vi har en renault grand scenic som vi er super glad for!Den har meget plads. Under gulvet bag i er det to sæder som man kan ta frem hvis man skal være 7 i bilen Jeg elsker alt den plads der er når jeg skal handle stort ind og så køre den super

Det er altid dejligt med plads 

Har i haft problemer med bilen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

MIWULA

Hulalula skriver:

Er i glade for den/dem? 

Jep rigtig meget. eskorten er gammel men go fordi det er en st.car og den anden er vores nye bil med alt det fine og gode i den samt den er stor også er der isofix i. ginialt.

Anmeld

25. maj 2011

N1

samantha1986 skriver:

Det er nemlig det. vi har ikke børn endnu men vi regner med at kunne have den mens vi har to børn i hvert fald.

Heller ingen børn her - men det kommer forhåbenligt 

Har tilgengæld en niece og en nevø som jeg har meget, og dem skal der også være plads til 

Anmeld

25. maj 2011

N1

Carina:-) skriver:

Vi har en Renault Grand Senic spritny,med 7 sæder.

Og så har vi en Opel Agilla ,og en Belingo som manden bruger når han er på fisketur med hans venner.

Anmeld

25. maj 2011

bøgelund

Hulalula skriver:

!!

Den er VIRKELIG lækker! Hold da op!  

Hvad har i måtte slippe for sådan en? 

en splinterny stc fra 11. marts, alt i alt med træk og aircon = 186.000.. så det er billigt nok.. 

Anmeld

25. maj 2011

N1

Carina:-) skriver:

Vores Berlingo er 11 år,og har indtil nu kun kostet bremser,oliekskift og dæk

et er dejligt at høre 

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

Hulalula skriver:

WOW - den er lækker 

Sådan en må jeg da lige kigge på 

Har i ellers været glade for mazda? 

thanks er også godt tilfreds med den i udseende
det muligt jeg er blevet familien danmark nu jeg har en lille, men derfor behøves man jo ikk køre i kedelig stationcar eller berlingo (sorry hvis jeg fornærmer nogen)

ja vi har været rigtig tilfredse med den faktisk.. !!
og den er super lækker og køre i.

Anmeld

25. maj 2011

Loa

Vi har en kia sportage og en opel astra.

Er super glad for min sportage, der er god plads til barnevognen

Anmeld

25. maj 2011

N1

Sir William skriver:

Har købt en hvid Kia Cee´d som vi får i juni måned.

Den er rummelig, plads til barnevogn, masser af plads bagi og foran plus det er økonomisk både mht benzin og vægtafgift.

Købte den i forbindelse med deres kampagne i marts måned, det var faktisk billigere end at købe en brugt. Vi havde kigget på en Opel Zafira, kunne dog ikke rigtig lide at køre i den. Havde også fokus på en Chevrolet Orlando, desværre lidt for dyr.

Da det er vores første bil og selv om jeg har haft kørekort i 18+ år, så lå vi til at få en meget dyr forsikring. Men vores forsikringsselskab - If - skaffede os en god forsikring som gør den rigtig billig i forhold til det vi ellers ville få.

Det eneste jeg skulle gøre til gengæld var at gøre reklame for dem og det så gjort.

Hvis jeg skal forsikres hos IF, skal jeg nok sige det er dig der har anbefaldet mig dem 

Hvad måtte i give for sådan en helt ny bil?

Anmeld

25. maj 2011

N1

Karina1 skriver:

Da jeg ringede rundt for at få en pris på forsikring, var det vildeste bud 149.000kr for en kasko om ÅRET

Men ETU-forsikring er billige med deres forsikringer, især hvis man er ung og nybegynder. Men det er så bedst hvis det er en ældre mindre bil, som man kun skal have ansvar på

Det er jo mere end hvad bilen selv koster? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.