Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Sir William

Har købt en hvid Kia Cee´d som vi får i juni måned.

Den er rummelig, plads til barnevogn, masser af plads bagi og foran plus det er økonomisk både mht benzin og vægtafgift.

Købte den i forbindelse med deres kampagne i marts måned, det var faktisk billigere end at købe en brugt. Vi havde kigget på en Opel Zafira, kunne dog ikke rigtig lide at køre i den. Havde også fokus på en Chevrolet Orlando, desværre lidt for dyr.

Da det er vores første bil og selv om jeg har haft kørekort i 18+ år, så lå vi til at få en meget dyr forsikring. Men vores forsikringsselskab - If - skaffede os en god forsikring som gør den rigtig billig i forhold til det vi ellers ville få.

Det eneste jeg skulle gøre til gengæld var at gøre reklame for dem og det så gjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

N1

Lou87 skriver:

Her har vi en Mazda 3 Sport Hatchback..
Jeg GIDER IKK køre i en stationcar hver dag, når vi måske kun har barnevognen med et par gange om mdr
Så derfor var en hatchback en mellemløsning for os.. og fordelen ved den synes jeg er at bagagerums smækken går lige ned i hver side i stedet for den buer pga baglygter feks.. Så det er nemmere og sætte barnevognen direkte ind i stedet for og kringle den

Lidt dårligt billede, men her er den..

WOW - den er lækker 

Sådan en må jeg da lige kigge på 

Har i ellers været glade for mazda? 

Anmeld

25. maj 2011

Karina1

Hulalula skriver:

Arh okay  på den måde.

Har en bekendt der også har BMW, og han giver 18.000 om året - og det er KUN ansvar 

Da jeg ringede rundt for at få en pris på forsikring, var det vildeste bud 149.000kr for en kasko om ÅRET

Men ETU-forsikring er billige med deres forsikringer, især hvis man er ung og nybegynder. Men det er så bedst hvis det er en ældre mindre bil, som man kun skal have ansvar på

Anmeld

25. maj 2011

N1

JulieWH skriver:

Vi har en Mercedes E220 =) Super fed bil med masser af plads =)

Anmeld

25. maj 2011

N1

Janni. skriver:

højst sandsynlig bestilt arbejde, de ryger til polen  vi har mange problemer på vores veje her i Give med tyveri af airbags.

Vores toyota er købt fra ny, årgang 2009, har aldrig haft problemer med den. Berlingoen har vi heller aldrig haft problemer med, det er en årgang 2008.

De er begge økonomiske, selv berlingoen som er en rimelig stor og tung bil. Vores berlingo er den nyere model som ses mere og mere på gaden. Smider lige et billede ind af den. 

Ej hvor strengt!  Men ja, det er sikkert bestilt arbejde 

Uha, det er en rigtig familie bil 

Anmeld

25. maj 2011

Hertzum77

Hulalula skriver:

Hvordan er c1'eren? Lever den op til jeres forventninger? 

Min mand synes det er en bedre bil end han havde forstillet sig. Han bruger den på arbejde, den kører langt på literen og er billig i vægtafgift :-) Den er dog bedst som en 2 personers bil, da der ikke er så meget plads til benene bag i.

Anmeld

25. maj 2011

N1

Mette&Alexander skriver:

Jeg har en fransk bil en renault grand modus, så fed en bil den er 3 år nu her til sommer, den har ALDRIG været på værksted eller haft problemer med den. Den har fået de service den skal ha det er det eneste vi er kommet ind med.

Før det havde vi en renault clio som vi solgte for 2 år siden, den var 10 år og var så pæn og god og den var der heller aldrig noget med, fik også service som den skulle. Så måske det handler om at man også overholder service 1 gang om året. Renault køre med et basis service til 2000,. hvor der bliver skiftet olie ovs. 

Jeg kan kun anbefale renault, min kæreste som er meget inde i biler siger også at renault er et super mærke bare bilerne ikke bliver for store. Han siger også at større franske biler skal man holde sig lidt fra, for de skal ofte på værksted. Spicelt citroen. 

Altid rart med en masse erfaring 

Anmeld

25. maj 2011

N1

Shibby skriver:

Ja Går ikk op i biler overhovedet..Altså.. Kender heller ikk mærket på de busser eller s tog jeg køre med..de er gule og røde..sådan!

Bare du ved hvilken retning de kører i  Så du ikke ender det forkerte sted 

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

Hulalula skriver:

Hvad er vægtafgiften på sådan en? Hvis jeg må spørge? 

Og det er da rimelig langt af en stc - er det ikke? 

Tja ved faktisk ikke hvad en station car køre kun hvad vores egen køre.

åååh tror vi giver omkring 2000 incl filter afgift om året uden at være sikker skal høre manden når han kommer hjem her til middag

Anmeld

25. maj 2011

N1

bøgelund1 skriver:

vi har den nye Seat Ibiza stc fra 2011.. den er drønlækker... 

den køre 29,4 km på literen, da vi har købt en ecomotive model.. vi gober kun 370 halvårligt i vægtafgift.. 

!!

Den er VIRKELIG lækker! Hold da op!  

Hvad har i måtte slippe for sådan en? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.