Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

anynom

Vi har en Mercedes E220 =) Super fed bil med masser af plads =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Janni.

Hulalula skriver:

Hvem pokker stjæler airbags? 

Har i haft problemer med bilerne ellers? Synes tit man hører så meget om franske biler 

højst sandsynlig bestilt arbejde, de ryger til polen  vi har mange problemer på vores veje her i Give med tyveri af airbags.

Vores toyota er købt fra ny, årgang 2009, har aldrig haft problemer med den. Berlingoen har vi heller aldrig haft problemer med, det er en årgang 2008.

De er begge økonomiske, selv berlingoen som er en rimelig stor og tung bil. Vores berlingo er den nyere model som ses mere og mere på gaden. Smider lige et billede ind af den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2011

N1

de-wett skriver:

herhjemme køre vi Ford mondeo  super lækker bil

Den er også pæn! Både udenpå og indei 

Anmeld

25. maj 2011

de-wett

Hulalula skriver:

Den er også pæn! Både udenpå og indei 

ja den er super lækker.

Anmeld

25. maj 2011

N1

Hertzum77 skriver:

Vi har en peugot 307 sw og en citrôen c1

Hvordan er c1'eren? Lever den op til jeres forventninger? 

Anmeld

25. maj 2011

Alexander&Lærke

Hulalula skriver:

Hvem pokker stjæler airbags? 

Har i haft problemer med bilerne ellers? Synes tit man hører så meget om franske biler 

Jeg har en fransk bil en renault grand modus, så fed en bil den er 3 år nu her til sommer, den har ALDRIG været på værksted eller haft problemer med den. Den har fået de service den skal ha det er det eneste vi er kommet ind med.

Før det havde vi en renault clio som vi solgte for 2 år siden, den var 10 år og var så pæn og god og den var der heller aldrig noget med, fik også service som den skulle. Så måske det handler om at man også overholder service 1 gang om året. Renault køre med et basis service til 2000,. hvor der bliver skiftet olie ovs. 

Jeg kan kun anbefale renault, min kæreste som er meget inde i biler siger også at renault er et super mærke bare bilerne ikke bliver for store. Han siger også at større franske biler skal man holde sig lidt fra, for de skal ofte på værksted. Spicelt citroen. 

Anmeld

25. maj 2011

Shibby

Hulalula skriver:

Haha  bare den kan køre! Det er vel det vigtigste 

Ja Går ikk op i biler overhovedet..Altså.. Kender heller ikk mærket på de busser eller s tog jeg køre med..de er gule og røde..sådan!

Anmeld

25. maj 2011

N1

samantha1986 skriver:

Det er det helt sikkert. så skal du ikke tænke på den. Nu skulle kæresten have bilen i metal sort og med ekstra udstyr og med forsikring landede vi på 120000 kr. men skal man ikke have alle de ting så er start prisen 85000 og så kommer forsikring oven i. Men den kan varmt anbefales. også når du er så ung. og der kan sidde tre voksne bag i og du kan også have en barnevogn i bagage rummet. så selv om det er en lille bil er den rummelig

Det er rart at vide 

For hvis det ender med at blive en helt ny bil, skal den jo gerne "kunne bruges" i nogle år 

Anmeld

25. maj 2011

N1

Karina1 skriver:

Jeg købte den til mig selv i 19års fødselsdagsgave og jeg giver 6500kr om året med fuld kasko ved ETU-forsikring. Men det er også kun fordi jeg har boet sammen med min kæreste gennem længere tid og han også sommetider kører i bilen og det vidste forsikringsmanden godt og min kæreste kører som super-elite-billist, så jeg køre også som super-elite-billist, på trods af jeg kun havde haft kørekort i et år der MEGET smart

Arh okay  på den måde.

Har en bekendt der også har BMW, og han giver 18.000 om året - og det er KUN ansvar 

Anmeld

25. maj 2011

bøgelund

Jakob'sMor skriver:

Ja rigtig glade for den, den der fra 2009, ved godt man ikke skal vælge bil ud fra om den er fed, men synes jeg virkelig den er, den ser sådan ond ud, hvis man kan sige sådan.

Har i set man skal få den i St nu, det er vores ikke.

vi har den nye Seat Ibiza stc fra 2011.. den er drønlækker... 

den køre 29,4 km på literen, da vi har købt en ecomotive model.. vi gober kun 370 halvårligt i vægtafgift.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.