Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

MIWULA

Hulalula skriver:

Det er super smart de er begyndt at lave det indbygget 

Ja nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Alexander&Lærke

Janni. skriver:

Mange i vores familie kører citroen berlingo, både min mor, far (de er skilt), min kæreste søster, min kæreste nevø og bror og os selv. Ingen af os har problemer har problemer med berlingo.  Og de andre har den gamle model af berlingo. 

Nej faktisk lige berlingo blev vi også overrasket over, vi leje en da vi var på mallorca for et par år siden, og den var god at køre i, og bare det at man kunne stille klapvognen ind bag i uden at gøre noget ved den var smart, og så skydedørene. 

Jeg tror han tænker på dem som er større end det, såsom c5, picasso det og det. Jeg ved så meget,har ikke så meget tjek på det som han.

Han syntes også selv at berlingoen var god. Og jeres er da bare endnu flottet den den gamle model 

Anmeld

25. maj 2011

quar20

Hulalula skriver:

Gad vide om en Opel astra (som ikke er stc.) er lige så god? 

Det er den hel sikkert.. Svigerfar har eget værksted og er bilforhandler også - og har sit soiciale i opel

Manden er mekanikker så er ligesom blevet proppet med oplysninger osv

Anmeld

25. maj 2011

quar20

Kan klart anbefalde opel generalt..!!

skulle nogen mangle en go bil - så har min svigerfar et par stykker til salg.. til forskellige priser..!!

Anmeld

25. maj 2011

Sir William

Hulalula skriver:

Hvis jeg skal forsikres hos IF, skal jeg nok sige det er dig der har anbefaldet mig dem 

Hvad måtte i give for sådan en helt ny bil?

Vi fik den for 183.000 kr. inkl levering, med krog og lidt andet ekstra indeni.

Årlig vægtafgift på vist nok 1.500 kr..

Anmeld

25. maj 2011

Alexander&Lærke

quar20 skriver:

Det er den hel sikkert.. Svigerfar har eget værksted og er bilforhandler også - og har sit soiciale i opel

Manden er mekanikker så er ligesom blevet proppet med oplysninger osv

Hehe jeg bliver også proppet med oplysniner, med en kæreste som er bil gal og en bror som er mekanikker og min far/farfar som i flere år har kørt i opel. Fx havde min farfar en opel kadet fra 1985 som han solgte for et par år siden og han gik meget op i at siger at det eneste problem han havde med den, var at den altid gik igennem synet selvom den havde runndet 20 år, hehe det er noget der holder. Han har nu en astra st. car.

Anmeld

25. maj 2011

Janni.

Mette&Alexander skriver:

Nej faktisk lige berlingo blev vi også overrasket over, vi leje en da vi var på mallorca for et par år siden, og den var god at køre i, og bare det at man kunne stille klapvognen ind bag i uden at gøre noget ved den var smart, og så skydedørene. 

Jeg tror han tænker på dem som er større end det, såsom c5, picasso det og det. Jeg ved så meget,har ikke så meget tjek på det som han.

Han syntes også selv at berlingoen var god. Og jeres er da bare endnu flottet den den gamle model 

Ja vi faldte for den model med det samme vi så den. skønt når man ikke har det bøvl med at pakke barnevognen sammen 

Anmeld

25. maj 2011

Janni.

Hulalula skriver:

Ej hvor strengt!  Men ja, det er sikkert bestilt arbejde 

Uha, det er en rigtig familie bil 

Ja vi savner den også. den anden bil er lidt noget møg når vi skal have barnevognen med. det er ikke umuligt, men noget værre bøvl. den brugte jeg da jeg var på arbejdsmarked (lige nu på barsel)

Anmeld

25. maj 2011

Jakob'sMor

bøgelund1 skriver:

vi har den nye Seat Ibiza stc fra 2011.. den er drønlækker... 

den køre 29,4 km på literen, da vi har købt en ecomotive model.. vi gober kun 370 halvårligt i vægtafgift.. 

Vi var også ude og de på den da Jakob kom - men da vi tænkte efter om vi virkelig havde brug for mere plads, blev vi enige om at vente.

Men den var så fed og følte ikke den var så stor igen som jeg tænker om nogle stc :-)

Anmeld

25. maj 2011

Brams

Citroën C3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.