Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

N1

Novbaby skriver:

Vi har en Folkevogn polo og en ford mondeo

Er i glade for polo'en? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mormilla

Hulalula skriver:

Hvad bil har i?

Står og skal købe bil - men ved simpelthen ikke hvad det skal være for en 

Vi har en renault grand scenic som vi er super glad for!Den har meget plads. Under gulvet bag i er det to sæder som man kan ta frem hvis man skal være 7 i bilen Jeg elsker alt den plads der er når jeg skal handle stort ind og så køre den super

Anmeld

25. maj 2011

samantha1986

Hulalula skriver:

Det er rart at vide 

For hvis det ender med at blive en helt ny bil, skal den jo gerne "kunne bruges" i nogle år 

Det er nemlig det. vi har ikke børn endnu men vi regner med at kunne have den mens vi har to børn i hvert fald.

Anmeld

25. maj 2011

Janni.

Mette&Alexander skriver:

Jeg har en fransk bil en renault grand modus, så fed en bil den er 3 år nu her til sommer, den har ALDRIG været på værksted eller haft problemer med den. Den har fået de service den skal ha det er det eneste vi er kommet ind med.

Før det havde vi en renault clio som vi solgte for 2 år siden, den var 10 år og var så pæn og god og den var der heller aldrig noget med, fik også service som den skulle. Så måske det handler om at man også overholder service 1 gang om året. Renault køre med et basis service til 2000,. hvor der bliver skiftet olie ovs. 

Jeg kan kun anbefale renault, min kæreste som er meget inde i biler siger også at renault er et super mærke bare bilerne ikke bliver for store. Han siger også at større franske biler skal man holde sig lidt fra, for de skal ofte på værksted. Spicelt citroen. 

Mange i vores familie kører citroen berlingo, både min mor, far (de er skilt), min kæreste søster, min kæreste nevø og bror og os selv. Ingen af os har problemer har problemer med berlingo.  Og de andre har den gamle model af berlingo. 

Anmeld

25. maj 2011

N1

mortil3dejligepiger skriver:

Før vi købte vores Toyota havde vi en Berlingo. Super praktisk børnebil!!! Men vi havde maaange reparationer på den og gad ikke franske biler derefter .

På den måde 

Men ja, synes kun man hører negativt om de franske biler  

Anmeld

25. maj 2011

N1

Malonde1985 skriver:

Opel Zafira  rigtig lækker bil, med masser af plads til både børn, barnevogn/klapvogne og ekstra passagerer - plads til 7 mennesker  ELSKER ELSKER ELSKER min opel zafira!!!!!

Uha, det er også bare en lækker vogn! 

Har altid været "vild" med opel - både design og køre mæssigt 

Anmeld

25. maj 2011

Carina:-)

Vi har en Renault Grand Senic spritny,med 7 sæder.

Og så har vi en Opel Agilla ,og en Belingo som manden bruger når han er på fisketur med hans venner.

Anmeld

25. maj 2011

N1

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det er en rigtig lækker bil det er en dissel vi har fra 99 og vi køre 16-19km pr L den er jo så lidt dyre i vægtafgift og hvis man ikke har det der nye filter i så skal man jo også betale afgift for det.

Men jeg er så glad for vores det er vi begge to

Hvad er vægtafgiften på sådan en? Hvis jeg må spørge? 

Og det er da rimelig langt af en stc - er det ikke? 

Anmeld

25. maj 2011

Carina:-)

Hulalula skriver:

På den måde 

Men ja, synes kun man hører negativt om de franske biler  

Vores Berlingo er 11 år,og har indtil nu kun kostet bremser,oliekskift og dæk

Anmeld

25. maj 2011

N1

MIWULA skriver:

Vi har en chevrolet epica og en ford eskort

Er i glade for den/dem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.