Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.116 visninger
123 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

N1

Hvad bil har i?

Står og skal købe bil - men ved simpelthen ikke hvad det skal være for en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

samantha1986

Hulalula skriver:

Hvad bil har i?

Vi har en chrevrolet spark. Og den er vi super glade for. Lille bil men stadig større end en c1 og de andre små biler. og så er den ikke dyr i drift. vi har haft den i et halvt år og faktisk kun haft den til mekaniker en gang da en eller anden havde lavet en bule i den. men ellers ikke nogen problemer. den starter hver gang.

tror vi kan køre 22 km på literen når alt er godt. altså ikke blæser og ordentlig veje og man kører ordenlig.

Anmeld

25. maj 2011

sarahb

en range rover sport. En sprit dyr bil, men den er så Lækker.
Og så en reserve en peugeot 306 station car

Anmeld

25. maj 2011

samantha1986

Nu kan jeg se du er 18. der følger 3 års forsikring med. dte gjorde der i hvert fald ved os som kostede 12000 i alt for tre år. Dog er der høj selvrisiko. men det var meget billigere end hvis man skal have forsikring andre steder for når man lige har fået kørekort så er man dyr i forsikring

Anmeld

25. maj 2011

Jakob'sMor

Hulalula skriver:

Hvad bil har i?

Vi har en seat ibiza

Anmeld

25. maj 2011

Mor til L&S

Vi har lige købt den nye VW Golf station car

Anmeld

25. maj 2011

Karina1

Jeg har en BMW 318 e46 turing (st.car) fra 2000 Super lækker bil, jeg har også en svaghed for BMW, jeg synes det er det bedste bilmærke, både sikkerhedsmæssig, komfort og udstyr 

Anmeld

25. maj 2011

mortil4dejligepiger

Hvilket behov har I? Stor, lille, mange sæder, stort bagagerum, brug af brændstof etc.?

Vi har en Toyota Corolla Verso med 7 sæder og er SÅ glad for den. Vi skulle have en bil med mange sæder og har valgt Toyota fordi de har ry for ikke at have så mange reparationer

Anmeld

25. maj 2011

quar20

vi har en Opel asta Stc. Super lækker bil i middelklasse

Kåret både i 08-09 og 10 til året brugte bil 

Anmeld

25. maj 2011

N1

samantha1986 skriver:

Vi har en chrevrolet spark. Og den er vi super glade for. Lille bil men stadig større end en c1 og de andre små biler. og så er den ikke dyr i drift. vi har haft den i et halvt år og faktisk kun haft den til mekaniker en gang da en eller anden havde lavet en bule i den. men ellers ikke nogen problemer. den starter hver gang.

tror vi kan køre 22 km på literen når alt er godt. altså ikke blæser og ordentlig veje og man kører ordenlig.

Sådan en må jeg lige tjekke og fedt med forsikringen, det er da værd at tage med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.