Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

N1

SanneBoe skriver:

Seat Alhambra 1,9 TDI - Skøn at køre også der plads

Min mand har en folkevogn

Hvilken folkevogn har din mand, hvis jeg må spørge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Karina1

Hulalula skriver:

Har bare hørt at BMW ikke er til at forsikre når man er ung? 

Jeg købte den til mig selv i 19års fødselsdagsgave og jeg giver 6500kr om året med fuld kasko ved ETU-forsikring. Men det er også kun fordi jeg har boet sammen med min kæreste gennem længere tid og han også sommetider kører i bilen og det vidste forsikringsmanden godt og min kæreste kører som super-elite-billist, så jeg køre også som super-elite-billist, på trods af jeg kun havde haft kørekort i et år der MEGET smart

Anmeld

25. maj 2011

Novbaby

Vi har en Folkevogn polo og en ford mondeo

Anmeld

25. maj 2011

mortil4dejligepiger

Hulalula skriver:

Hvem pokker stjæler airbags? 

Har i haft problemer med bilerne ellers? Synes tit man hører så meget om franske biler 

Før vi købte vores Toyota havde vi en Berlingo. Super praktisk børnebil!!! Men vi havde maaange reparationer på den og gad ikke franske biler derefter .

Anmeld

25. maj 2011

Malonde1985

Opel Zafira  rigtig lækker bil, med masser af plads til både børn, barnevogn/klapvogne og ekstra passagerer - plads til 7 mennesker  ELSKER ELSKER ELSKER min opel zafira!!!!!

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

Hulalula skriver:

Det er også en lækker bil! 

Dejligt med info omkring pladsen  

Ja det er en rigtig lækker bil det er en dissel vi har fra 99 og vi køre 16-19km pr L den er jo så lidt dyre i vægtafgift og hvis man ikke har det der nye filter i så skal man jo også betale afgift for det.

Men jeg er så glad for vores det er vi begge to

Anmeld

25. maj 2011

N1

TinaPina skriver:

Vi har en hvid Mazda 6 st. car fra 08, 1,8. Den er drøn lækker, MASSER af plads i bagagerummet, lækker indvendig og fed udvendig.

Er ellers kun til tyske biler, men her fik vi bare SÅ meget mere for pengene

Den ser virkelig også lækker ud!!  Har i haft problemer eller noget med den?

Anmeld

25. maj 2011

MIWULA

Vi har en chevrolet epica og en ford eskort

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

Her har vi en Mazda 3 Sport Hatchback..
Jeg GIDER IKK køre i en stationcar hver dag, når vi måske kun har barnevognen med et par gange om mdr
Så derfor var en hatchback en mellemløsning for os.. og fordelen ved den synes jeg er at bagagerums smækken går lige ned i hver side i stedet for den buer pga baglygter feks.. Så det er nemmere og sætte barnevognen direkte ind i stedet for og kringle den

Lidt dårligt billede, men her er den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2011

N1

Jakob'sMor skriver:

Ja rigtig glade for den, den der fra 2009, ved godt man ikke skal vælge bil ud fra om den er fed, men synes jeg virkelig den er, den ser sådan ond ud, hvis man kan sige sådan.

Har i set man skal få den i St nu, det er vores ikke.

Jeg kommer nok også til at vælge bil på udseendet 

Det skal jo være en man kan være stolt af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.