Anonym skriver:
jeg skal indrømme at jeg IKKE har fulgt særligt meget med på siden i laaaaaang tid, af flere årsager. jeg har ikke rigtig tiden mere + siden fanger ikke rigtig mere, og der er mega meget hønsegård i den og synes også der er en del hellige køer.
jo jo her er da stadig mange som gør siden til et godt og hyggeligt sted og som også kæmper for at holde en god tone - og jeg taler ikke kun om moderatorene.
jeg gider ikke rigtig mere når der ikke kommer svar på mine spørgsmål, hvor mange tråde skal man oprette/blande sig i for at blive husket og dermed måske få et enkelt svar i en tråd man har startet.
Jeg har ellers været super glad for at være her, siden var et must hver dag i min graviditet - men det er lidt som om at... - åhh det er svært at forklare og finde de rigtige ord.
nu lurer jeg mest med på sidelinjen og håber på nogle opretter tråde med lignende problematikker som jeg selv sidder med, og håber på der kommer svar der.
Jeg kan virkelig ikke forestille mig at folk tænker: "Hmm, det her spørgsmål kan jeg godt svare på, men trådstarter kender jeg ikke noget til, så jeg gider ikke svare". Jeg svarer på de ting jeg kan svare på, og lader være hvis jeg ikke kan. Det handler jo også om hvornår tråde er oprettet. Hvis det er i "primetime" ryger en tråd lynhurtigt af forsiden, hvis der er fuld debat i 10 andre emner, og så bliver emnet ikke set. Jeg har oprettet et emne i dag - anonymt - som MANGE har læst men ingen besvaret. Jeg tænker bare det må betyde at der ikke lige var nogen der havde et fornuftigt svar 
Men jeg kunne, som Sussie, godt tænke mig at vide, hvordan du/i mener folk spiller hellige men i virkeligheden ikke er det. Jeg ved da, at hvis nogen tænkte sådan om mig, ville jeg da gerne have det at vide, så jeg kunne tage det til efterretning. - Dog helst privat dog
Anmeld