Anonym skriver:
Jeg synes der er så meget fordømmelse og hellighed herinde. Jeg savner godt nok rummeligthed og jeg har ikke mere lyst til at skrive om problemer, af angst for at blive sparket til og fordømt.
Ved ikke om jeg bare er blevet oversensitiv, synes måske bare vi skulle blive bedre til at rumme og lytte, frem for at dømme og angribe.
det er da trist at høre at du har det sådan...
men burde du ikke være ligeglad med det og få lettet dit hjerte hvis det er. du kan altid være anonym..
problemet med det her der opstår når folk bliver uenige med hinanden på et site, er det svært som modtager / trådopretter ikke at lade det påvirke en personlig idet at størstedelen af de mennesker der svarer ikke kender modtageren.
det er så pokkers ærgeligt at mange har det med at blive personlige herinde fordi at vi alle er af forskellige holdninger og meninger. og man kan enten ikke tåle at blive sagt imod, eller at der er nogle der e uenige med en.
jeg bliver da glad i låget af at der er nogen der er enige med hvad jeg mener og siger, for det giver mig en følelse af at det jeg har villet forklare blev forklaret så det kunne forstås, jeg er f.eks en person der har det lettest med at komme frem til konklutioner og meninger osv på skrift, fordi at jeg tænker det jeg skriver og giver det ikke nogen mening kan man rette det inden man trykker send...
modsat kan man være for hurtig på aftrækkeren og kaste om sig med svar der ikke er gennemtænkt.. her kunne jeg godt bruge at der var nogle af brugerene herinde der måske har svært ved at forstå hvad man mener, brugte det med at stille spørgsmål ved det der står skrevet...
men man skal lære at ikke lade det påvirke en hvis der er nogle der er uenige med en..
for der er MANGE mennesker herinde og der er mange af forskellige opdragelser og holdninger, det skyldes både livserfaring og rent og skær basal viden..
jeg syntes det er synd hvis du ikke føler du kan bruge denne side på lige fod med alle os andre.. men hvis jeg var dig ville jeg skrive hvad jeg lystede, og så måtte dem der havde noget negativt at sige om den sag holde sig væk.. dem gider vi ikke høre på...