Jeg er blevet bange for at skrive herinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.224 visninger
60 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg synes der er så meget fordømmelse og hellighed herinde. Jeg savner godt nok rummeligthed og jeg har ikke mere lyst til at skrive om problemer, af angst for at blive sparket til og fordømt.

Ved ikke om jeg bare er blevet oversensitiv, synes måske bare vi skulle blive bedre til at rumme og lytte, frem for at dømme og angribe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

otlitrom

Det er da trist at høre. Jeg håber dit indlæg vil få folk til at tænke lidt på dem der sidder i den anden ende, og har brug for svar på spørgsmål eller lignende.

Der skal være plads til alle!

Anmeld

24. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg synes der er så meget fordømmelse og hellighed herinde. Jeg savner godt nok rummeligthed og jeg har ikke mere lyst til at skrive om problemer, af angst for at blive sparket til og fordømt.

Ved ikke om jeg bare er blevet oversensitiv, synes måske bare vi skulle blive bedre til at rumme og lytte, frem for at dømme og angribe.

Jeg har ikke mærket den fordømmelse på egen krop, men har sommetider læst indlæg, hvor tonen ikke var den pæneste!

Jeg synes det er trist at du oplever det og synes bestemt ikke det kan være meningen, at man skal Hagles ned!! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke problemer du refererer til, men må selvfølgelig tilføje at hvis en mor skrev at hun bankede sit barn, så ville jeg nok ikke kunne respektere det menneske og heller ikke bevare den gode tone

Anmeld

24. maj 2011

quar20

kitty skriver:

Det er da trist at høre. Jeg håber dit indlæg vil få folk til at tænke lidt på dem der sidder i den anden ende, og har brug for svar på spørgsmål eller lignende.

Der skal være plads til alle!

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Det er jeg da ked af at høre Jeg synes egentlig ikke jeg oplever folk sådan. Selvfølgelig kan man komme ud for, at nogen er fordomsfulde og dømmende, men sådan er det jo også i det virkelige liv, og jeg synes i det store hele, at folk er gode til at svare ordentligt og konstruktivt herinde Så du skal da bare spørge løs, og når du føler nogen går over stregen, så anmeld dem  

Anmeld

24. maj 2011

Anonym

Lunae skriver:

Jeg har ikke mærket den fordømmelse på egen krop, men har sommetider læst indlæg, hvor tonen ikke var den pæneste!

Jeg synes det er trist at du oplever det og synes bestemt ikke det kan være meningen, at man skal Hagles ned!! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke problemer du refererer til, men må selvfølgelig tilføje at hvis en mor skrev at hun bankede sit barn, så ville jeg nok ikke kunne respektere det menneske og heller ikke bevare den gode tone

Nu er det jo nok heller ikke det hun mener ;-)

Anmeld

24. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Nu er det jo nok heller ikke det hun mener ;-)

Nej og det ved jeg selvfølgelig godt det var bare for at pointere, at der er grænser for den gode tone!

Anmeld

24. maj 2011

Tvillingemor80

Synes godt nok der er nogle herinde der har travlt med at sætte streg under hvilken fantastiske og fejlfrie mennesker de er  

Men kender det godt jeg laver heller ALDRIG fejl og jeg er også bedre end alle jeg andre .. (ironi er HELT sikker anvendt)

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er jo utroligt synd at du føler det sådan.
Nu må der jo være sket nogle ting, som for dig personligt er over stregen, og det synes jeg da bestemt du skal melde ud, så man har en chance for at tage det med i sine overvejelser, for det skulle jo gerne være sådan, at vi alle sammen, så vidt muligt synes, at baby.dk er et godt sted at være.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

sarahb

jeg kan 100% godt følge dig. Der er MANGE der er utrolig fordømmende og mange der ikke kigger ud over deres egne næsetipper. Og ikke kan se verden i mange farver men kun som de selv vil ha den skal være.

Så jeg kan godt følge dig. Men skid hul i det, det siger mere om dem end dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.