Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vil give dig helt ret i at mange er hellige herinde..men det skrevne ord kan jo tolkes forskelligvis, men derfor skal man da behandle hinanden ordentligt det er da godt nok en skam at du føler at du ikke kan/har lyst til at deltage i debatterne mere fordi nogle mennesker er så hellige eller bare mener at det de gør og siger, er lov! intet menneske skal føle sig forkert eller dårligt bare pga. man ikke deler den samme ideologi som hele verden gørmen for dælen og sussenda, vi er voksne mennesker, og forhåbentlig er der ikke nogen der decideret mener at være ond eller hellige, de har måske bare aldrig fået at vide at deres "tone" måske kan være dømmende eller noget i den retning jeg håber dog at du vender tilbage til debatterne jeg er selv stinkende dårlig til debatter når det er på skrift, men elsker dem face to face(genovervejer lige karrierskift her til politikker istedetfor pædagok! ) men jeg håber du klarer den og self. skal du lige have en med i beskeden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128