Jeg er blevet bange for at skrive herinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

nvm

ER HELT HELT ENIG, DER ALT FOR MANGE DER TROR DE BEDRE END ANDRE... OG MEGA HELLIG, KAN SLET IKKE TA DET...

SÅ JEG VIL GI DIG DEN HER OG DEN HER HEHE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Tvillingemor80

Secrets skriver:

Jeg kan da sagtens nævne de første 100 debatter herinde, hvor folk taler pænt og neutralt Self. er der debatter hvor emnet går højt, men det synes jeg er ok når man tager et eller andet emne op til debat Men hvorfor anmelder du ikke, hvis du synes der er mange der går over stregen? Bare nysgerrig  

Fordi jeg tit synes at folk personligt er grove mod hinanden i debatter, men hvis de føler sig trådt på må de jo selv anmelde.. ser ingen grund til at jeg som 3. person anmelder (måske endda i en debat hvor jeg ikke deltager).. Men kan godt forstå dem det går udover kan føle sig haglet ned..

Men er ikke ansat som politibetjent herinde.. hvis der er nogle der er grove mod mig personligt, vil jeg selvfølgelig anmelde det..

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Tvillingemor90 skriver:

Fordi jeg tit synes at folk personligt er grove mod hinanden i debatter, men hvis de føler sig trådt på må de jo selv anmelde.. ser ingen grund til at jeg som 3. person anmelder (måske endda i en debat hvor jeg ikke deltager).. Men kan godt forstå dem det går udover kan føle sig haglet ned..

Men er ikke ansat som politibetjent herinde.. hvis der er nogle der er grove mod mig personligt, vil jeg selvfølgelig anmelde det..

Well, jeg har det nok omvendt. Det er ikke alle der 'tør' anmelde, så jeg anmelder hvis nogen går over stregen Jeg synes nemlig det er vigtigt at køre en ordentlig debat. Self. er der typer, der konsekvent farer op i det røde felt, men jeg har bare valgt, at dem må jeg så lade være at debattere med og så bruge min tid i de MANGE MANGE gode debatter

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

nvm skriver:

ER HELT HELT ENIG, DER ALT FOR MANGE DER TROR DE BEDRE END ANDRE... OG MEGA HELLIG, KAN SLET IKKE TA DET...

SÅ JEG VIL GI DIG DEN HER OG DEN HER HEHE

Nu er jeg alligevel nysgerrig...hvad definerer du som "mega hellig"?
Jeg synes det er meget svært at definere..så kan du ikke prøve at sætte lidt ord på?

Det kan jo godt være folk ikke selv er klar over, at de går rundt og giver andre det indtryk

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

Tvillingemor90 skriver:

Synes godt nok der er nogle herinde der har travlt med at sætte streg under hvilken fantastiske og fejlfrie mennesker de er  

Men kender det godt jeg laver heller ALDRIG fejl og jeg er også bedre end alle jeg andre .. (ironi er HELT sikker anvendt)

dette er IKKE for at starte en diskussion med dig, menv il bare lige gøre opmærksom på, at en post som denne, jo faktisk går ind under netop det som ts klager over... Lige nu dømmer du bare den anden vej, og bræk-smileyer er ikke just at anse som 'pæn tone' hvis du spørger mig......

Anmeld

24. maj 2011

nvm

SussieThyssen skriver:

Nu er jeg alligevel nysgerrig...hvad definerer du som "mega hellig"?
Jeg synes det er meget svært at definere..så kan du ikke prøve at sætte lidt ord på?

Det kan jo godt være folk ikke selv er klar over, at de går rundt og giver andre det indtryk

nej jeg har faktisk ikke lyst til at sæte ord på det.

for ved det ender med at blive diskuteret med den ene eller anden, så nej vil heller holde det for mig selv og de andre jeg kender der synes ligesom jeg

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Det er da ærgeligt at du har det sådan.

Men vi er ofte 500-700 brugere online. KVINDER fra alle samfundslag, alle segmenter, vi har forskellige værdier og vi har forskellige kæpheste og akilleshæle. Det kan næsten ikke undgåes at man støder ind i brugere som man syntes virker nedladende eller opfarende. Det skal man da bare springe henover, for det er umuligt at undgå. Jeg syntes netop at denne side er meget behagelig at være på, for der bliver taget hånd om det som er virkelig grelt.

Når man fx opretter en debat om rygning, så rammer man jo lige ned i folks dårlige samvittighed eller frihedsfølelse. Der skal jo være nogle som følelserne render over for.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym

jeg skal indrømme at jeg IKKE har fulgt særligt meget med på siden i laaaaaang tid, af flere årsager. jeg har ikke rigtig tiden mere + siden fanger ikke rigtig mere, og der er mega meget hønsegård i den og synes også der er en del hellige køer.

jo jo her er da stadig mange som gør siden til et godt og hyggeligt sted og som også kæmper for at holde en god tone - og jeg taler ikke kun om moderatorene.

jeg gider ikke rigtig mere når der ikke kommer svar på mine spørgsmål, hvor mange tråde skal man oprette/blande sig i for at blive husket og dermed måske få et enkelt svar i en tråd man har startet.

Jeg har ellers været super glad for at være her, siden var et must hver dag i min graviditet - men det er lidt som om at...  - åhh det er svært at forklare og finde de rigtige ord.

nu lurer jeg mest med på sidelinjen og håber på nogle opretter tråde med lignende problematikker som jeg selv sidder med, og håber på der kommer svar der.

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Jeg synes bare ikke, at der generelt set er en grov tone. Den er der af og til, men så er det da bare om at anmelde Og de emner hvor den tit kammer over, er de følsomme emner. Hold op mand jeg fik høvl, sidste gang jeg oprettede en debat, som var noget imod rygere.. Men folk kommer bare op af stolen, når de føler sig stødt. det er da ikke altid ok, men føler man det er for meget, er support super søde til at gribe ind  

Ha den debat har jeg da slet ikke set

Hilsen en ryger

Anmeld

24. maj 2011

Mor til Ella

o1Mutte skriver:

Jeg har også ofte siddet og ville svare i nogle tråde, men eftersom min mening ikke altid passer med alle de andres, ''tør'' jeg slet ikke svare, af frygt for modsvaret. Sådan er det heldigvis ikke altid, men tager tit mig selv i slet ikke at svare

Det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.