Jeg er blevet bange for at skrive herinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Frøken J.

amandamh skriver:

Synes godt nok der er nogle herinde der har travlt med at sætte streg under hvilken fantastiske og fejlfrie mennesker de er  

Men kender det godt jeg laver heller ALDRIG fejl og jeg er også bedre end alle jeg andre .. (ironi er HELT sikker anvendt)

Hvordan i alverden udleder du det af denne debat? At sige, at man ikke oplever at der er en meget dømmende tone har da ikke noget med dét at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Laulund87

Jeg kan GODT følge dig! Jeg skriver ikke længere om sarte ting og inden jeg opretter en tråd, tænker jeg meget over det. Så jeg er ikke så aktiv.

Jeg har fået pb'er om hvorfor og jeg skriver det som det er..Trist, men sådan er det.

til dig.

Anmeld

24. maj 2011

Tvillingemor80

Secrets skriver:

Hvordan i alverden udleder du det af denne debat? At sige, at man ikke oplever at der er en meget dømmende tone har da ikke noget med dét at gøre?

Ej tror du misforstår mig fuldstændig.. giver ts ret i der er en dømmende tone og at folk tit har et behov for at understrege hvor perfekte de er ..

Anmeld

24. maj 2011

Muffinmus

hmm, tja og jeg er bare lidt træt af at folk ikke bare kan se genne fingre med det de ikke gider være med ti og så debatere det de gider:-)

Ingen herinde sætter mit pis i kog, jeg NYDER når der er debatter og er folk ikke enige med mig, jamen bare ærgeligt, det kan være vi er enige en anden gang.

Og jeg tager ikke ret meget herinde nært da det jo er et frit forum :-)

Nogle debatter har jeg selv startet, andre sluttet, men intet af det her tager jeg med mig i seng.

Det er hyggeligt at være her når man bare kan finde ud af at være sig selv og ikke tage alting for nært:-)

Har intet behov for at vise jeg er perfekt, jeg er langt fra perfekt, men jeg er glad og tilfreds med mig selv på mange punkter og med mit liv:-)Nok derfor jeg lytter hvis folk har noge godt, sjovt eller fornuftigt at sige, og dem der ikkehar, ja dem er jeg sådan set ret lige glad med i sidste ende:-)

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

amandamh skriver:

Ej tror du misforstår mig fuldstændig.. giver ts ret i der er en dømmende tone og at folk tit har et behov for at understrege hvor perfekte de er ..

Jeg synes bare ikke, at der generelt set er en grov tone. Den er der af og til, men så er det da bare om at anmelde Og de emner hvor den tit kammer over, er de følsomme emner. Hold op mand jeg fik høvl, sidste gang jeg oprettede en debat, som var noget imod rygere.. Men folk kommer bare op af stolen, når de føler sig stødt. det er da ikke altid ok, men føler man det er for meget, er support super søde til at gribe ind  

Anmeld

24. maj 2011

Tvillingemor80

Secrets skriver:

Jeg synes bare ikke, at der generelt set er en grov tone. Den er der af og til, men så er det da bare om at anmelde Og de emner hvor den tit kammer over, er de følsomme emner. Hold op mand jeg fik høvl, sidste gang jeg oprettede en debat, som var noget imod rygere.. Men folk kommer bare op af stolen, når de føler sig stødt. det er da ikke altid ok, men føler man det er for meget, er support super søde til at gribe ind  

okay .. men så opfatter vi det jo nok forskelligt..

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Tvillingemor90 skriver:

okay .. men så opfatter vi det jo nok forskelligt..

Jeg kan da sagtens nævne de første 100 debatter herinde, hvor folk taler pænt og neutralt Self. er der debatter hvor emnet går højt, men det synes jeg er ok når man tager et eller andet emne op til debat Men hvorfor anmelder du ikke, hvis du synes der er mange der går over stregen? Bare nysgerrig  

Anmeld

24. maj 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Jeg kan GODT følge dig! Jeg skriver ikke længere om sarte ting og inden jeg opretter en tråd, tænker jeg meget over det. Så jeg er ikke så aktiv.

Jeg har fået pb'er om hvorfor og jeg skriver det som det er..Trist, men sådan er det.

til dig.

wooooww søde har du fået privat besked om dine debatter?

Det syntes jeg godt nok er langt ude...!!

Anmeld

24. maj 2011

Laulund87

quar20 skriver:

wooooww søde har du fået privat besked om dine debatter?

Det syntes jeg godt nok er langt ude...!!

Fik vist formuleret mig forkert

Jeg er blevet spurgt hvorfor jeg ikke skriver ret meget mere herinde..

Anmeld

24. maj 2011

Sakris

Du får lige et 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.