Endnu en ny bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Kan jeg godt forstå. Jo mere man sidder og kigger på tingene jo mere går det op for en at man snart har en lille en dejlig følelse.

Ja det er skønt. Men nogen gange kan jeg også gå lidt i panik. Ikke så meget over fødslen ( det bliver jo nemt nok ) men over alt det der kommer bagefter med det store ansvar - og ikke mindst de store følelser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Nadia Foged

RQK skriver:

Ja det er skønt. Men nogen gange kan jeg også gå lidt i panik. Ikke så meget over fødslen ( det bliver jo nemt nok ) men over alt det der kommer bagefter med det store ansvar - og ikke mindst de store følelser!

Ja samme her, men tror det er meget normalt men jeg kommer ud af en søskende flok på 13 i alt, jeg er den andenyngste og altid følt mig som familiens lille pige (dog altid været lidt gammelklog - siger de) men bare tanken om jeg indenfor en måned står med en lille prinsesse, jeg skal tage mig af alene osv , så synes jeg godt nok jeg bliver lidt nervøs

menvil ikke bytte det for noget!

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Ja samme her, men tror det er meget normalt men jeg kommer ud af en søskende flok på 13 i alt, jeg er den andenyngste og altid følt mig som familiens lille pige (dog altid været lidt gammelklog - siger de) men bare tanken om jeg indenfor en måned står med en lille prinsesse, jeg skal tage mig af alene osv , så synes jeg godt nok jeg bliver lidt nervøs

menvil ikke bytte det for noget!

Hold da op, det var ikke så lidt men måske også dejligt med så mange søskende

Det er mærkeligt at man selv skal til at være den voksne (den der åbenbart ved alt om alt hehe). Jeg er den yngste (har en storesøster), og det er så mærkeligt at man lige pludselig får en ny rolle på den måde.

Men jeg skal vel ikke brokke mig, jeg har jo min kæreste til at hjælpe til. Kan forstå at du på den måde står alene med det? Håber du får en masse støtte fra din store familie så

Anmeld

24. maj 2011

Mor-til-asta-09

Velkommen til, håber du får brugt siden rigtig meget

Stort tillykke med bebsen i maven, som snart kommer ud til denne verden...

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Mor-til-asta-09 skriver:

Velkommen til, håber du får brugt siden rigtig meget

Stort tillykke med bebsen i maven, som snart kommer ud til denne verden...

Mange tak, har vist allerede brugt siden for meget i dag

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Stooort tillykke med den kommende guldklump

Og velkommen til baby.dk - men pas nu på, du ikke bliver afhængig ligesom mange af os andre

Anmeld

24. maj 2011

Mor-til-asta-09

RQK skriver:

Mange tak, har vist allerede brugt siden for meget i dag

Man bliver "desværre" lidt afhængig ad siden Den skal tjekkes flere gange dagligt.. hehe

Anmeld

24. maj 2011

Nadia Foged

RQK skriver:

Hold da op, det var ikke så lidt men måske også dejligt med så mange søskende

Det er mærkeligt at man selv skal til at være den voksne (den der åbenbart ved alt om alt hehe). Jeg er den yngste (har en storesøster), og det er så mærkeligt at man lige pludselig får en ny rolle på den måde.

Men jeg skal vel ikke brokke mig, jeg har jo min kæreste til at hjælpe til. Kan forstå at du på den måde står alene med det? Håber du får en masse støtte fra din store familie så

Må være skønt at være to om det men jeg vidste godt jeg kom til at stå alene lige fra jeg opdagede jeg var gravid sååe

men jeg glæder mig meget!

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

RQK skriver:

Ny herinde og også snart nybagt mor, for første gang!

Håber det bliver godt herinde, hvilket jeg ellers kan fornemme når man kigger sig omkring

Velkommen til baby.dk 

Håber du bliver glad for at være her... 

Anmeld

24. maj 2011

skøjte-prinsessen

RQK skriver:

Ja det lyder godt nok nemt, en rigtig ønskefødsel Hvor stor var hun da hun var født?

Jeg skal have en dreng

51 lang og 3095 ja det var det, håber da også den næste bliver så nem, man kan vel håbe

stort tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.