Endnu en ny bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.278 visninger
61 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Raj

Ny herinde og også snart nybagt mor, for første gang!

Håber det bliver godt herinde, hvilket jeg ellers kan fornemme når man kigger sig omkring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Loa

Velkommen til 

Og tillykke med den snart kommende bebs..... Hvor langt er du henne? Og venter du en pige eller dreng ved du det?

Håber du bliver glad for at være herinde.... 

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Mange tak

jeg er i uge 35+4 og venter en dreng. Er så spændt og tænker han gerne snart må komme ud

Anmeld

24. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til! Altid dejligt med nye ansigter

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her. Det er en værre tidsrøver

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at stille dem, der skal nok være nogen der kan svare.

Jeg kan regne ud at du har termin i juni. Går du op under fanebladet "mødregrupper" finder du både en kvartalsgruppe og en gruppe for junimødre. Du er mere end velkommen!

Venligst Kitty, Moderator på baby.dk (og 36+0 )

Anmeld

24. maj 2011

sismofutten

Velkommen til - og stort tillykke med den lille prins, som forhåbentlig snart melder sin ankomst :-)

Anmeld

24. maj 2011

Raj

kitty skriver:

Velkommen til! Altid dejligt med nye ansigter

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her. Det er en værre tidsrøver

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at stille dem, der skal nok være nogen der kan svare.

Jeg kan regne ud at du har termin i juni. Går du op under fanebladet "mødregrupper" finder du både en kvartalsgruppe og en gruppe for junimødre. Du er mere end velkommen!

Venligst Kitty, Moderator på baby.dk (og 36+0 )

Mange tak, jeg vil lige prøve at se på det. Dejligt at kunne snakke med nogen der er samme sted som en selv Kan se vi har termin næsten samme tid?

Måske du kunne hjælpe mig med at få det der ticker til at virke? Har da vist prøvet alt nu!

Anmeld

24. maj 2011

Raj

sismofutten skriver:

Velkommen til - og stort tillykke med den lille prins, som forhåbentlig snart melder sin ankomst :-)

Tak Jeg håber også snart jeg får ham at se, gerne uge 37+0

Anmeld

24. maj 2011

sismofutten

RQK skriver:

Tak Jeg håber også snart jeg får ham at se, gerne uge 37+0

Hold os endelig opdateret

Anmeld

24. maj 2011

otlitrom

RQK skriver:

Mange tak, jeg vil lige prøve at se på det. Dejligt at kunne snakke med nogen der er samme sted som en selv Kan se vi har termin næsten samme tid?

Måske du kunne hjælpe mig med at få det der ticker til at virke? Har da vist prøvet alt nu!

Du skal kopiere koden ind i HTML-- Når du kommer ind i skrivefeltet, der ligner dette, trykker du på HTML-ikonet og der kommer et nyt vindue. Der sætter du koden ind, accepterer... Og så skulle den gerne være der!

Mon det hjælper dig lidt?

Ja, jeg har termin 21-22/juni, alt efter hvem man spørger Jeg glææææder mig!

Anmeld

24. maj 2011

Shibby

Velkommen til baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.