Endnu en ny bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Raj

snooks skriver:

velkommen og stort tillykke, har selv lige fået min datter for 4 uger siden og det er bare skønt så glæd dig fødslen er også en fantastisk oplevelse, jeg havde allerede lyst til at gennemgå fødslen dagen efter igen hvis det var muligt så al held og lykke

Tak skal du have og også et stort tillykke til dig! Misunder dig jo næsten lige nu hehe.

Kan høre du sikkert har haft en nem fødsel, hvilket jeg også satser på, så mon ikke der kommer en masse flere børn i fremtiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

o1Mutte

Velkommen til

Anmeld

24. maj 2011

Raj

o1Mutte skriver:

Velkommen til

Tak

Anmeld

24. maj 2011

Nadia Foged

Velkommen til baby.dk Tillykke med at du venter en dreng - bliver super dejligt

var ikke selv herinde ret længe før jeg blev afhængig, hvilket jeg egentlig er SUPER glad for Tiden går lidt langsomt når man er utålmodig har selv termin 23/6 også første barn

Håber du bliver tilfreds med at være herinde, vi andre morer os vidst ret kraftigt og får en masse gode råd og ideer

Anmeld

24. maj 2011

skøjte-prinsessen

RQK skriver:

Tak skal du have og også et stort tillykke til dig! Misunder dig jo næsten lige nu hehe.

Kan høre du sikkert har haft en nem fødsel, hvilket jeg også satser på, så mon ikke der kommer en masse flere børn i fremtiden

min slimprop gik kl. 3:30  Og hun var ude kl 12:09 og mååtte presse fra kl. var 12 af så ude på 9 min... og ja jeg følte faktisk at det jeg pressede ud var på størrelse med en baseball, og frygtede faktisk at hun var meget lille altså en størrelse af at være i uge 28 ca... men min fødsel var fantastisk... det værste ved hele fødslen var at jeg skulle stikkes i låret to gange bag efter og at min datter skulle stikkes.

mange tak skall du have, ved du hvad du får, kan ikke huske om du skrev det...

Anmeld

24. maj 2011

Raj

snooks skriver:

min slimprop gik kl. 3:30  Og hun var ude kl 12:09 og mååtte presse fra kl. var 12 af så ude på 9 min... og ja jeg følte faktisk at det jeg pressede ud var på størrelse med en baseball, og frygtede faktisk at hun var meget lille altså en størrelse af at være i uge 28 ca... men min fødsel var fantastisk... det værste ved hele fødslen var at jeg skulle stikkes i låret to gange bag efter og at min datter skulle stikkes.

mange tak skall du have, ved du hvad du får, kan ikke huske om du skrev det...

Ja det lyder godt nok nemt, en rigtig ønskefødsel Hvor stor var hun da hun var født?

Jeg skal have en dreng

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Velkommen til baby.dk Tillykke med at du venter en dreng - bliver super dejligt

var ikke selv herinde ret længe før jeg blev afhængig, hvilket jeg egentlig er SUPER glad for Tiden går lidt langsomt når man er utålmodig har selv termin 23/6 også første barn

Håber du bliver tilfreds med at være herinde, vi andre morer os vidst ret kraftigt og får en masse gode råd og ideer

Mange tak og tillykke med din pige

Jeg tror jeg bliver rigtig glad for at være herinde, har jo allerede fået en meget bedre modtagelse end forventet Så nu satser jeg på at bruge hele min fritid i barselstiden herinde sammen med jer andre og netop få del i de gode råd

Anmeld

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Velkommen til 

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Velkommen til 

Mange tak

Anmeld

24. maj 2011

Nadia Foged

RQK skriver:

Mange tak og tillykke med din pige

Jeg tror jeg bliver rigtig glad for at være herinde, har jo allerede fået en meget bedre modtagelse end forventet Så nu satser jeg på at bruge hele min fritid i barselstiden herinde sammen med jer andre og netop få del i de gode råd

Mange tak glæder mig så meget til hun kommer ud. Kan ikke vente mere, hverken med at se hende, eller til at min krop ikke har så ondt

Lyder som en god ide

Må da erkende jeg nogle gange tænker aah nadia så holder du, nu stener du baby.dk igen igen og igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.