Endnu en ny bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Raj

kitty skriver:

Du skal kopiere koden ind i HTML-- Når du kommer ind i skrivefeltet, der ligner dette, trykker du på HTML-ikonet og der kommer et nyt vindue. Der sætter du koden ind, accepterer... Og så skulle den gerne være der!

Mon det hjælper dig lidt?

Ja, jeg har termin 21-22/juni, alt efter hvem man spørger Jeg glææææder mig!

Arh hvor dejligt, nu virker det vist! Mange tak

Hah hvordan kan det dog være du har to datoer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Raj

sismofutten skriver:

Hold os endelig opdateret

Det tror jeg slet ikke man kan lade være med, når man bliver mor har man vel lyst til at hele verden skal vide det

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Shibby skriver:

Velkommen til baby.dk

Mange tak

Anmeld

24. maj 2011

sismofutten

RQK skriver:

Det tror jeg slet ikke man kan lade være med, når man bliver mor har man vel lyst til at hele verden skal vide det

Det har du helt ret i - det er det mest fantastiske i hele verden

Anmeld

24. maj 2011

otlitrom

RQK skriver:

Arh hvor dejligt, nu virker det vist! Mange tak

Hah hvordan kan det dog være du har to datoer?

Det er læge og JM der ikke er helt enige Hvorfor ved jeg ikke, dem om det. Baby kommer når den kommer, så en fødselsdag skal den nok få

Og ja, nu virker det. Super!

Anmeld

24. maj 2011

Raj

kitty skriver:

Det er læge og JM der ikke er helt enige Hvorfor ved jeg ikke, dem om det. Baby kommer når den kommer, så en fødselsdag skal den nok få

Og ja, nu virker det. Super!

Ja, terminsdato kan man vel egentlig ikke bruge til ret meget, de skal nok komme ud på et eller andet tidspunkt

Anmeld

24. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
RQK skriver:

Ny herinde og også snart nybagt mor, for første gang!

Håber det bliver godt herinde, hvilket jeg ellers kan fornemme når man kigger sig omkring

Velkommen til

Jeg håber du bliver rigtigt glad for at være herinde, sammen med alle os andre tossede tøser

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

24. maj 2011

Raj

SussieThyssen skriver:

Velkommen til

Jeg håber du bliver rigtigt glad for at være herinde, sammen med alle os andre tossede tøser

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Mange tak

Jeg er allerede ret glad for det og tror jeg bliver lidt afhængig også! Men man skal jo også have tiden til at gå når man skal være hjemme i et helt år

Anmeld

24. maj 2011

skøjte-prinsessen

RQK skriver:

Ny herinde og også snart nybagt mor, for første gang!

Håber det bliver godt herinde, hvilket jeg ellers kan fornemme når man kigger sig omkring

velkommen og stort tillykke, har selv lige fået min datter for 4 uger siden og det er bare skønt så glæd dig fødslen er også en fantastisk oplevelse, jeg havde allerede lyst til at gennemgå fødslen dagen efter igen hvis det var muligt så al held og lykke

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

RQK skriver:

Mange tak

Jeg er allerede ret glad for det og tror jeg bliver lidt afhængig også! Men man skal jo også have tiden til at gå når man skal være hjemme i et helt år

Hehe ja...og jeg kan da fortælle dig at jeg har været hooked fra dag et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.