Endnu en ny bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Raj

snooks skriver:

51 lang og 3095 ja det var det, håber da også den næste bliver så nem, man kan vel håbe

stort tillykke...

Dejlig størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

camilla28

hej velkommen til

Anmeld

24. maj 2011

Raj

MoarJ skriver:

Velkommen til baby.dk 

Håber du bliver glad for at være her... 

Mange tak

Anmeld

24. maj 2011

Raj

camilla28 skriver:

hej velkommen til

Tak

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Mor-til-asta-09 skriver:

Man bliver "desværre" lidt afhængig ad siden Den skal tjekkes flere gange dagligt.. hehe

Ja det er sammenlagt blevet til 3 timer tror jeg

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Må være skønt at være to om det men jeg vidste godt jeg kom til at stå alene lige fra jeg opdagede jeg var gravid sååe

men jeg glæder mig meget!

Det er altid noget når man er forberedt på det, så er det nok også nemmere at håndtere. Og et barn er jo heldigvis i de fleste tilfælde super dejligt og noget at glæde sig til

Selvfølgelig giver det en vis tryghed at være to om det, men man ved jo aldrig hvad der sker. Man kan kun håbe, og jeg er sikker på at du heller ikke vil være single altid

Anmeld

24. maj 2011

Mor-til-asta-09

RQK skriver:

Ja det er sammenlagt blevet til 3 timer tror jeg

Ja lige præcis

Anmeld

25. maj 2011

Nadia Foged

RQK skriver:

Det er altid noget når man er forberedt på det, så er det nok også nemmere at håndtere. Og et barn er jo heldigvis i de fleste tilfælde super dejligt og noget at glæde sig til

Selvfølgelig giver det en vis tryghed at være to om det, men man ved jo aldrig hvad der sker. Man kan kun håbe, og jeg er sikker på at du heller ikke vil være single altid

Tror nu aldrig man kan være helt forberedt, forstå mig ret

Ja det er sandt, næ jeg tror da bestemt heller ikke jeg er single altid, og som jeg føler det så hellere være single og have det godt og vente på den rette kommer, end at være i forhold bare for at være det - for det synes jeg bestemt ikke man kan være bekendt, hverken overfor andre eller sig selv men jeg har det godt, og det har prinsessen i maven også, DET er det vigtigste

Anmeld

25. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Tror nu aldrig man kan være helt forberedt, forstå mig ret

Ja det er sandt, næ jeg tror da bestemt heller ikke jeg er single altid, og som jeg føler det så hellere være single og have det godt og vente på den rette kommer, end at være i forhold bare for at være det - for det synes jeg bestemt ikke man kan være bekendt, hverken overfor andre eller sig selv men jeg har det godt, og det har prinsessen i maven også, DET er det vigtigste

Ja bestemt også for hendes skyld da! Hun skulle jo gerne se sine forældre lykkelige sammen og hvis ikke det er sådan, så hellere at se mor lykkelig alene Er også sikker på at hun har nok i dig. Tror det måske kunne være sværere hen af vejen hvis du skulle have en dreng.

Anmeld

25. maj 2011

twinboys

velkommen til håber du bliver glad for at være herinde... men pas på du kan blive afhængig meget hurtigt

Glæder mig til at følge dig og prinsen

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.