Endnu en ny bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Mange tak glæder mig så meget til hun kommer ud. Kan ikke vente mere, hverken med at se hende, eller til at min krop ikke har så ondt

Lyder som en god ide

Må da erkende jeg nogle gange tænker aah nadia så holder du, nu stener du baby.dk igen igen og igen

Ja man glæder sig jo også til at få sin krop tilbage, men måske det også bliver lidt svært at man ikke kan være i kontakt med sin bette baby 24/7 længere?

Jeg har da vist også siddet her på siden lige siden jeg blev oprettet tidligere i dag. Man skal jo sætte en alarm til og tvinge sig væk på et eller andet tidspunkt og så måske vende tilbage dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Nadia Foged

RQK skriver:

Ja man glæder sig jo også til at få sin krop tilbage, men måske det også bliver lidt svært at man ikke kan være i kontakt med sin bette baby 24/7 længere?

Jeg har da vist også siddet her på siden lige siden jeg blev oprettet tidligere i dag. Man skal jo sætte en alarm til og tvinge sig væk på et eller andet tidspunkt og så måske vende tilbage dagen efter

Det har du nok ret i :0) synes baree tiden er sååååå lang

Lettere sagt end gjort, man når at sidde limet fast

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Det har du nok ret i :0) synes baree tiden er sååååå lang

Lettere sagt end gjort, man når at sidde limet fast

Jeg er efterhånden også mere end klar til at komme i gang med at være mor! Men indenfor en måned kan vi da nogenlunde regne med deres ankomst

Anmeld

24. maj 2011

Nadia Foged

RQK skriver:

Jeg er efterhånden også mere end klar til at komme i gang med at være mor! Men indenfor en måned kan vi da nogenlunde regne med deres ankomst

Ja det kan jo ske når som helst

har i alt klar ?

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Ja det kan jo ske når som helst

har i alt klar ?

Vi mangler bare liften, ellers er alting på plads Tror endda vi har købt for meget

Hvad med dig?

Anmeld

24. maj 2011

TheLittleOne

RQK skriver:

Ny herinde og også snart nybagt mor, for første gang!

Håber det bliver godt herinde, hvilket jeg ellers kan fornemme når man kigger sig omkring

Uuuha velkommen til

Også er vi ovenikøbet i samme termin gruppe

Jeg håber du får lige så meget glæde af baby som jeg

Anmeld

24. maj 2011

Nadia Foged

RQK skriver:

Vi mangler bare liften, ellers er alting på plads Tror endda vi har købt for meget

Hvad med dig?

Så kan lille manden jo også godt komme til verden

Jeg mangler absolut intet til hende, sådan har det været længe, måske der utålmodigheden bunder, at jeg ikke har mere at lave og gøree klar til hende

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Nadia Foged skriver:

Så kan lille manden jo også godt komme til verden

Jeg mangler absolut intet til hende, sådan har det været længe, måske der utålmodigheden bunder, at jeg ikke har mere at lave og gøree klar til hende

Ja det har jo ellers været hyggeligt at gå og bygge reden, men den er jo også så tom uden de små Sidder nogen gange bare inde på værelset og nyder det!

Anmeld

24. maj 2011

Raj

TheLittleOne skriver:

Uuuha velkommen til

Også er vi ovenikøbet i samme termin gruppe

Jeg håber du får lige så meget glæde af baby som jeg

Mange tak

Og du skal da også snart føde, hvor er det spændende Er det en pige eller dreng?

Anmeld

24. maj 2011

Nadia Foged

RQK skriver:

Ja det har jo ellers været hyggeligt at gå og bygge reden, men den er jo også så tom uden de små Sidder nogen gange bare inde på værelset og nyder det!

Kan jeg godt forstå. Jo mere man sidder og kigger på tingene jo mere går det op for en at man snart har en lille en dejlig følelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.