MariaE skriver:
Hvorfor køres der så tit heads på folk der køber andet end tøj fra HM, Bilka og tøj og sko??
Bare for at gå over i en hel anden grøft, når der nu er 2 indlæg om hvor overfladisk og sørgeligt det er at børn går i noget andet end det:-)?
Jeg forstår simpelthen ikke at folk skal komme med så mange nedladende kommentarer over børn i lidt dyrere tøj. Det er vel helt og holdent et spørgsmål om at lade folk være i fred, om de så køber tøj det ene eller andet sted.
Jeg disser sørme heller ikke folk fordi de køber Hello Kitty og giver deres børn på selv om jeg personligt synes det er grimt?? eller disser folk og deres børn fordi de kun har råd til HM eller genbrug. Jeg er da flintrende ligeglad, så længe de og deres børn er glade.
Så hvorfor skal alle dem herinde der nyder at købe lidt dyrere tøj til deres børn konstant hagles ned, fordi de er
"forældre der kun går op i image"
Fordi de "blærer sig med at have råd"???
Og nu indlægget om at man klæder sine børn i mærketøj for at de kan få venner ???At man burde kunne få sine børn til at få venner UDEN mærketøj?? Ja, det burde man, men det handler sørme da også om om ens barn har et dejligt vindede væsen eller ej og er en god ven, ikke kun om tøjpriser.
Ud af alle de nedladende kommentarer til de folk der gerne brugederes penge på godt lækkert tøj, kan man jo bare næsten kun konkludere at mange voksne folk kun har negative tanker om børn i "mærketøj" og deres forældre?? det er da heller ikke pænt.
Det er jo noget pjat.
Lad være med at kalde det mærketøj, kald det lidt dyrere tøj fordi man har råd og lyst til det og så fred være med det