hvorfor køres der så tit på børn i mærketøj???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Eva. skriver:

For mig synes jeg det er virkelig en interessant udvikling og der har været mange artikler om dette i mit fagblad, endvidere er det væsentligt ud fra mit fag.prof syn.....jeg er ligeglad med hvad mine børn går i, vil de have mærketøj så er de velkomne.. der hvor jeg kan blive trist er hvis det virkelig er sådan at dem i mærketøj er mere populære end dem der ikke har disse muligheder, for så skaber man altså let a og b børn, ud fra forældrenes midler eller mangel på samme og det er for mig en virkelig trist udvikling, men den afspejler vel egentlig ret godt de tendenser der ellers er i vores samfund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad folk vælger at bruge deres penge på.

Og synes egentlig det er lidt pudsigt hvordan dem der netop køber mærketøj føler de har behov for at sige at "jeg køber KUN på tilbud" o.lign.

Det er jo ikke dét, det i bund og grund handler om.

Der hvor jeg ser problemet er at nogle(Ja, jeg sagde nogle, ikke alle) vælger at bruge sin børn for at afspejle overskud og velstand. Og at det samtidig får kedelige konsekvenser for børnene, da de bliver opdraget til at tro at man kan "købe" sig til popularitet og venskaber.

Anmeld

25. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

13~12~09 skriver:

Hold da op - det var da et dybt provokerende indlæg!

Så fordi man hellere vil købe noget lækkert, dyrt mærketøj til sit barn, så prøver man at kompensere for noget andet? Det var dog det mest idiotiske jeg længe har hørt..

Jeg har masser af tid, overskud og kærlighed til min søn - men derfor må jeg vel gerne synes at han skal have noget lækkert tøj? Ligeså vel som jeg selv meget hellere vil have et par lækre bukser eller en lækker bluse på som er KVALITET!!

Så vidt jeg husker lavede du også engang en tråd hvori der var billeder af MÆRKETØJ (Molo osv) som du havde købt til dine børn - hvad prøver du at kompensere for?

// Sarah - som både køber dyrt, billigt, brugt og nyt til både mig og min søn, men allerhelst ville købe lækkert kvalitetstøj hele vejen igennem hvis midlerne var til det!

Men hvorfor lade sig provokere hvis det i dit tilfælde ikke passer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.