Fordi jeg synes det er en interessant debat.... naturligvis skal man ikke håne folk fordi de tager nogle valg, man ikke selv tager, men det kan da sagtens undre mig at man som forældre går så meget op i enkelte mærker.
Jeg siger ikke at det kun er en skidt ting - slet ikke, men jeg er bare bange for at den vej samfundet bevæger sig, så kommer børn i yngre og yngre alder til at gå op i at "have det rigtige tøj på" - noget som startede i 14-15 års alderen da jeg var teenager og som jeg ser hos langt yngre "tweens" i dag.
Derfor synes jeg forældrene somme tider gør deres børn en bjørnetjeneste ved at lære dem at gå i de dyreste mærker fra start; fordi de måske bliver forvente og måske kommer til at se ned på de der ikke har råd til disse mærker og måske kun går i tøj fra H&M eller Bilka.
Jeg synes det var hårdt nok som teenager - synes det er synd at se børn gå igennem det samme.
Når det er sagt synes jeg da at mange af de dyrere mærker har noglet enormt sødt tøj, og jeg vil da ikke udelukke at mine børn får noget af den slags tøj, men jeg ved også at jeg ikke vil gå op i mærkerne, men mine børn vil nok få meget blandet tøj fra meget forskellige butikker 
PS. Jeg er personligt fuldstændig ligeglad med hvor mange penge folk bruger på tøj til deres børn, det rager ikke mig og jeg ville aldrig dømme folk for det.
Jeg ville da blive langt mere forarget hvis en person skrev, "jeg har brugt 34.000 kr på tøj til mig selv mens mine børn intet får" - se SÅ vil jeg synes der er noget galt med prioriteringen 
Anmeld