Lad nu være med at være så hys :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Frøken J.

foto på lærred skriver:

i det første link er der et eller andet skema hvor man direkte kan se hvor mange kilo man skal "forvente" at have taget ud i forhold til den uge man er i.

Ja, det er det skema jeg har talt om før i debatten Det er bare svært for mig, fordi jeg lå et sted mellem normal og let overvægtig før graviditeten  (200 gram mere, så havde jeg ikke været normalvægtig). Men kan se, at jeg i følge grafen nok har taget 1-1,5 kilo for meget på pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

foto på lærred

Secrets skriver:

Ja, det er det skema jeg har talt om før i debatten Det er bare svært for mig, fordi jeg lå et sted mellem normal og let overvægtig før graviditeten  (200 gram mere, så havde jeg ikke været normalvægtig). Men kan se, at jeg i følge grafen nok har taget 1-1,5 kilo for meget på pt

hi hi, det tror jeg ikke skal man lægge for meget i. Jeg havde også taget et kilo for meget på i følge grafen tidligere i graviditeten, men så stod den stille og nu ligger jeg så igen på linien

Sorry, har ikke læst de andre indlæg igennem, så jeg havde ikke set du har omtalt det skema.

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

foto på lærred skriver:

hi hi, det tror jeg ikke skal man lægge for meget i. Jeg havde også taget et kilo for meget på i følge grafen tidligere i graviditeten, men så stod den stille og nu ligger jeg så igen på linien

Sorry, har ikke læst de andre indlæg igennem, så jeg havde ikke set du har omtalt det skema.

Det er helt ok Jeg er nok bare lidt hys, fordi jeg godt ved det er selvforskyldt og ikke babyens skyld For meget fastfood og fejring af at være færdig med slankemad Så er også obs på, at jeg liiige skal tage mig lidt sammen nu  

Anmeld

24. maj 2011

cash83

Helt enig

Selv har jeg taget 20kg på, og håber inderligt at nogle af dem bliver. For hold da op hvor har det pyntet på min ellers aaaalt for slanke krop

Anmeld

24. maj 2011

Miss T

Min uforbeholdende mening er også, at der er for meget fokus på især de piger, der faktisk ikke er overvægtige på nogen måder!

Jeg ser ingen grund til at folk lige frem bliver kede af denne debat, da der jo i realiteten ikke påpeges nogen bestemte personer..

Men jeg fornemmer nok bare, at når folk generelt opretter de der tråde, hvor der skal gættes vægt, og om 6-10 er meget i en gravidtet på en normalvægtig person i slutningen af gravditeten - har et ønske om opmærksomhed og måske i realiteten, er det dem der disser, de piger som tager væsentligt mere på?!?! Tja, sådan kan man jo også se på det.

Generelt skal man tænke over sin vægtøgning, men der er ingen grund til at være direkte fanatisk. Ingen ønsker at være tyk og fed!!! Nogen har bare ikke selvbestemmelse over kroppens reaktion. Jeg tog 18 kg på begge gange, og det er sku meget når jeg kun er 1,57, det er ikke sjovt. Men jeg kunne da aldrig nogensinde finde på at udtrykke panik, hvis kun jeg havde taget mellem 6-8 kg på og i forvejen var normalvægtig.

Anmeld

24. maj 2011

Wimmie

cash83 skriver:

Helt enig

Selv har jeg taget 20kg på, og håber inderligt at nogle af dem bliver. For hold da op hvor har det pyntet på min ellers aaaalt for slanke krop

Dejligt at høre at der ligefrem er nogen der er glad for lidt ekstra kilo

Hvis du smider dem alle igen vil jeg gerne donere et par stykker til dig

Anmeld

24. maj 2011

camilla28

øøøøhm jeg ved ikke om jeg hys men var meget ked af min vægt .. tog 35 kg  på

Anmeld

24. maj 2011

Wimmie

camilla28 skriver:

øøøøhm jeg ved ikke om jeg hys men var meget ked af min vægt .. tog 35 kg  på

Så har du efter min mening også al mulig ret til at blive hys

Anmeld

24. maj 2011

camilla28

Wimmie skriver:

Så har du efter min mening også al mulig ret til at blive hys

hehe taaaaaaaaak   min starts vægt var 62 kg hehe

Anmeld

24. maj 2011

Wimmie

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.