Min uforbeholdende mening er også, at der er for meget fokus på især de piger, der faktisk ikke er overvægtige på nogen måder!
Jeg ser ingen grund til at folk lige frem bliver kede af denne debat, da der jo i realiteten ikke påpeges nogen bestemte personer..
Men jeg fornemmer nok bare, at når folk generelt opretter de der tråde, hvor der skal gættes vægt, og om 6-10 er meget i en gravidtet på en normalvægtig person i slutningen af gravditeten - har et ønske om opmærksomhed og måske i realiteten, er det dem der disser, de piger som tager væsentligt mere på?!?! Tja, sådan kan man jo også se på det.
Generelt skal man tænke over sin vægtøgning, men der er ingen grund til at være direkte fanatisk. Ingen ønsker at være tyk og fed!!! Nogen har bare ikke selvbestemmelse over kroppens reaktion. Jeg tog 18 kg på begge gange, og det er sku meget når jeg kun er 1,57, det er ikke sjovt. Men jeg kunne da aldrig nogensinde finde på at udtrykke panik, hvis kun jeg havde taget mellem 6-8 kg på og i forvejen var normalvægtig.
Anmeld