Lad nu være med at være så hys :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Wimmie

camilla28 skriver:

hehe taaaaaaaaak   min starts vægt var 62 kg hehe

Det var min også... men jeg tog så knap 5 kilo på under hormonbehandling. Nu er jeg 10+2 og har ikke taget yderligere på, men de 5 tæller vel også...

Både min mor og min søster tog rigtig meget på under graviditet, men jeg har besluttet mig for at prøve at bryde noget af den arv  Dog gider jeg ikke at blive fanatisk (hys) omkring min vægt under graviditeten, for jeg tror ikke det er sundt hverken for mig selv eller for barnet. Så kan man hysse og stresse lidt når man har født

Hvordan er det så gået din vægt efter graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

hilma

når man er gravid, skal man da også ligne en der er gravid.. jeg måtte derimod kæmpe for at tage på, og sku på piller for at øge min appetit og spise mad der indeholdt mere fedt og jeg tog 12 kg på alt i alt.. det var fint nok, jeg havde jo bare håbet på at blive en dejlig rund gavid kvinde men alt satte sig på maven og jeg var da selvfølgelig imponeret over hvor hurtigt det røg af igen egentlig.. men slankekur og graviditet, tja, de to ting hører ikke sammen

Anmeld

24. maj 2011

camilla28

jamen  efter 3 år o en masse dovenskab var jeg nede igen på 66 kg

vejde 66 kg da vi opdagede at bøllebissen var på vej (uge 23)

anden graviditet

tog 11 kg på i alt  .. nu er hun 2 og jeg vejer 66 kg men har en vapset mave ligner 2 baller hehe

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Jeg tog kun 2 kilo på, men det var ikke fordi jeg prøvede på at undgå at tage på. Kastede bare en del op, og appetitten var ikke alt for god. Da jeg havde født, vejede jeg 14 kilo mindre end før graviditeten.

Et eller andet sted, var jeg ret træt af at jeg ikke tog så meget på, for man kunne helt ærligt ikke se at jeg  var gravid. Et par uger før jeg fødte, troede folk at jeg kun var omkring 3-4 måneder henne. Jeg skal jo så ikke kunne sige, om jeg havde fået en større mave, hvis jeg havde taget mere på. Men her savnede jeg altså ærligt talt en mave

Anmeld

24. maj 2011

hilma

camilla28 skriver:

jamen  efter 3 år o en masse dovenskab var jeg nede igen på 66 kg

vejde 66 kg da vi opdagede at bøllebissen var på vej (uge 23)

tog 11 kg på i alt  .. nu er hun 2 og jeg vejer 66 kg men har en vapset mave ligner 2 baller hehe

jeg vejer nu mindre end da jeg blev gravid, og jeg er en af de der møg irriterende mennesker, der æder løs, men ikke tager på, og jeg gør egentlig ikke noget for at tabe mig(irriterende i know!)hehe.. men man kan kun se at jeg har fået en smule hofter efter fødselen og self. brysterne, men ellers ikke..men 66 kg er altså hellere ikke meget

Anmeld

24. maj 2011

camilla28

nej 66 er ikke meget men alligevel er jeg lidt for rund flere steder og je kan ikke tage mig sammen med æælsker te og småkaer .. kan du se hvordan nul movitation o småkager chokolade og andet godt går i spænd hehe

ja du er da skide træls  fuck det er snyd ''

spis den her

Anmeld

24. maj 2011

hilma

haha har faktisk lige kværnet chokolade kage namenam men så længe dit helbred har det godt, er det jo vigtigst mmm te og kage er da også bare for lækkert og en alt for stor synder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.