Nå nå da! Jeg er en af dem der har haft spurgt, om jeg har taget for meget på. Jeg vil gerne tage max 15 kilo på, og ved du hvorfor? Fordi jeg har været fed og har været alt alt for meget, og fordi jeg var igennem et stort vægttab lige inden min graviditet, hvor jeg LIGE nåede at blive normalvægtig inden bettepigen havnede i mavsen.
Jeg synes faktisk, at dit indlæg virker rimelig dømmende. Der er nogen der er måske har brug for anerkendelse, og nogen der måske er hys, men vi er altså også nogen, som har haft massive problemer med vægten i en meget lang periode, og helst vil undgå at falde i samme fælde igen.
Jeg er i hvert fald ked af at blive kaldt hys blot fordi jeg er obs og bekymret. Jeg vil ikke skulle stå og tabe de samme knap 30 kilo igen efter lillepigen er født, for det var fucking hårdt, og jeg ville være ked af at skulle starte helt forfra. Derfor er jeg opmærksom og bekymret og absolut ikke hys.
Jeg tror du misforstår mig lidt...eller også har du ikke læst mine indlægt ordentligt 
Jeg skriver jo netop at det er normalt at bekymre sig om ikke at tage for meget på, og jeg skriver jo netop at jeg selv bekymrer mig fordi jeg selv har været overvægtig (også mere end du er på billedet 
MEN der hvor jeg synes det bliver hysteri er når man er i 30. uge og har taget 5-8 kilo på (som normalvægtig/slank) og opretter en debat for at høre hvad der er galt med én og om det er normalt.
Her er det, at det undrer mig lidt, for har man læst lidt om graviditetsforløb, så burde man vide at det er ganske normalt og slet ikke for meget - nåja, det kommer vel an på om man tager 20 kg på i de sidste 10 uger 
Og så undrede det mig med de debatter jeg omtalte før, hvor man opretter en "Hvad tror I jeg vejer"-debat og poster billeder af sin krop.
Jeg synes bare personligt det virker som et mærkeligt behov for ros og anerkendelse. I stedet for måske bare at stå ved at man synes man har en flot krop og gerne vil være stolt