En anden gang, tidligt i vores forhold, hvor han var på besøg hos mig, hjemme ved mine forældre, drømte jeg at han var der sammen med en kammerat. Kammaeraten skulle ikke sove der, men det skulle min kæreste (altså i min drøm - i virkeligheden var der kun os og han skulle sove der)
Der er sket det, forinden, at min kæreste er faldet i søvn med alt sit tøj på, og jeg kunne ikke vække ham. Så jeg lagde mig bare ved siden af og faldt også i søvn.
De bukser min kæreste havde på da han faldt i søvn var sådan nogle nylon nogle der larmede når man bevægede sig.
Han vågnede senere på natten og rejste sig for at tage tøjet af, hvilket selvfølgelig betød at bukserne larmede lidt.
JEG drømte til gengæld, at han og hans kammaerat havde rejst sig, og at min kæreste tog sin jakke på og lynede den (han havde en jakke der larmede på samme måde som bukserne) . I min drøm fik jeg det til at han ville til at gå sin vej, sammen med sin kammerat, uden at sige farvel, og uden at informere mig om at han alligevel ikke ville
der.
Det blev jeg selvfølgelig ret sur over, og besluttede at stille ham et trick spørgsmål der skulle få ham til at informere mig om det, uden at jeg direkte havde spurgt eller skældt ud....
Så mens min kæreste stod og var ved at smide sit tøj i virkeligheden spurgte jegham således....
Mig: Skal du noget, eller er din jakke bare sådan (hentyder til lyden - giver god mening ikke
)
Kæresten: hva'?
Mig - lidt irriteret: Skal du noget eller ER din jakke bare sådan?
Kæresten: hva'?
Mig: SKAL du noget elller - vågner op her, stadig hidsig - Iiiiiiih! du skal ikke spørge så meget. Nu giver det jo OVERHOVEDET ingen mening!!!!! hvor på jeg vendte ryggen til ham og MEGET sur faldt i søvn igen med det samme 
Jeg nåede at se at han rystede på hovedet, og lagde sig ned ved siden af mig 
Næste dag fattede han ikke en skid, og synes bare jeg var mærkelig