Taler du eller din partner i søvne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

JuelZ

mariamiss6 skriver:

Afledt af den anden tråd om hvor vidt din partner har gjort noget imod dig i søvne....

Jeg kom til at tænke på, alle de sjove historier jeg kan om når jegs elv snakker i søvne,og et par gange hvor ungernes far har snakket i søvne også....

De er alle ret sjove

Så kom glad med jeres historier om folk der taler i søvne... 

Sådan noget er altid sjovt

Hih min forlovede taler enormt meget i søvne, og som regel er det visse komandoer til hunden - såsom gå hen og læg dig, Sit, Dæk....

Og når han så snakker til mig i søvne : så siger han : Skaaaaaat LØB ellers kommer dragen efter dig xD
(ja han har livlige drømme hha)

Når jeg selv taler i søvne så vågner jeg som regel fordi jeg ikke er faldet helt hen, og jeg plejer normalt at sige nogen mærkelige ting som nok ikke engang er ord ? .... så det er vældig spas herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frøken J.

Ja, det gør vi begge. I nat vågnede jeg ved, at min kæreste lå og skældte mig mega meget ud Kan ikke huske hvad han sagde nu, men han sagde i morges han havde drømt, at jeg var skredet med vores baby. Haha

Den anden nat vågnede jeg, hvor han klappede mig på hoften og sagde "Tak skal du have, tak skal du have". Jeg troede faktisk han var vågen og jeg lod som om jeg sov, fordi jeg - lige før han sagde det- var kommet til at slå en ordentlig prut. Haha. Så jeg troede det var sådan lidt "tusind tak fordi du prutter i sengen" Men kort efter fandt jeg ud af, at det var i søvne, for så sagde han "Vi skrives ved, hej hej" og lagde sig om på siden igen  

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

En anden gang, tidligt i vores forhold, hvor han var på besøg hos mig, hjemme ved mine forældre, drømte jeg at han var der sammen med en kammerat. Kammaeraten skulle ikke sove der, men det skulle min kæreste (altså i min drøm - i virkeligheden var der kun os og han skulle sove der) 

Der er sket det, forinden, at min kæreste er faldet i søvn med alt sit tøj på, og jeg kunne ikke vække ham. Så jeg lagde mig bare ved siden af og faldt også i søvn.

De bukser min kæreste havde på da han faldt i søvn var sådan nogle nylon nogle der larmede når man bevægede sig.
Han vågnede senere på natten og rejste sig for at tage tøjet af, hvilket selvfølgelig betød at bukserne larmede lidt.

JEG drømte til gengæld, at han og hans kammaerat havde rejst sig, og at min kæreste tog sin jakke på og lynede den (han havde en jakke der larmede på samme måde som bukserne) . I min drøm fik jeg det til at han ville til at gå sin vej, sammen med sin kammerat, uden at sige farvel, og uden at informere mig om at han alligevel ikke ville der.

Det blev jeg selvfølgelig ret sur over, og besluttede at stille ham et trick spørgsmål der skulle få ham til at informere mig om det, uden at jeg direkte havde spurgt eller skældt ud....

Så mens min kæreste stod og var ved at smide sit tøj i virkeligheden spurgte jegham således....

Mig: Skal du noget, eller er din jakke bare sådan (hentyder til lyden - giver god mening ikke )

Kæresten: hva'?

Mig - lidt irriteret: Skal du noget eller ER din jakke bare sådan? 

Kæresten: hva'?

Mig: SKAL du noget elller - vågner op her, stadig hidsig - Iiiiiiih! du skal ikke spørge så meget. Nu giver det jo OVERHOVEDET ingen mening!!!!! hvor på jeg vendte ryggen til ham og MEGET sur faldt i søvn igen med det samme

Jeg nåede at se at han rystede på hovedet, og lagde sig ned ved siden af mig

Næste dag fattede han ikke en skid, og synes bare jeg var mærkelig

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

Jeg havde engang en kæreste som altid vækkede mig ved at nusse mig,og kalde blidt på mig, ind til jeg vågnede HELT op... (den samme som fik et spørgsmål om et hegn).

En gang skulle han sammen med min fætter ud og køre noget 4x4 løb over flere dage... De 2 og de andre drenge kørte dagen før os, og for ikek at skulle stresse for meget den næste morgen, hvor pigerne skulle køre der over, sov jeg hos min fætters kone (som så var min kærestes søster). Vi sov i samme seng, og hun stod op lidt før mig... Jeg sov tungt... 

Så kom hun ind og vækkede mig.....

Hun: Maria, du skal op nu....

Mig: uhm....

Hun: Mariaaaa, du skal vågne nu....

Mig: ja ja, men kommer du ikke over og nusser mig? (enormt kærligt sagt ikke)

Hun: naaaaarj det tror jeg ikke liiiige.......?????

Mig: (jeg vågnede da hun svarede mig) Hehe, det skal du ikke tænke på, det er okay.....

Hun: okay...? Og hun blev stående lidt i døren - Maria, du skal stå op nu....

Mig: Ja bare rolig, jeg ER vågen nu....

Hun: okay, altså er du helt vågen....

Mig: Jeps, jeg er vågen, jeg skal nok forklare det senere heheh

Hun: øhm, okay........?......

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

mariamiss6 skriver:

Afledt af den anden tråd om hvor vidt din partner har gjort noget imod dig i søvne....

Jeg kom til at tænke på, alle de sjove historier jeg kan om når jegs elv snakker i søvne,og et par gange hvor ungernes far har snakket i søvne også....

De er alle ret sjove

Så kom glad med jeres historier om folk der taler i søvne... 

Sådan noget er altid sjovt

Vi snakker begge i søvne, men min mand gør det nu mest, og halvdelen af tiden fatter jeg ikke hvad han siger også selvom jeg spørger ham om og om igen, og næste dag aner han ikke hvad jeg snakker om.

Anmeld

24. maj 2011

smokin

W.. skriver:

Det er vildt og du har ingen anelse om det når du vågner?

Nej slet ikke. Jeg er faktisk blevet optaget for noget tid siden, det er lidt sløret det jeg siger, men man kan sagtens forstå meningen med det jeg prøver at fortælle. Vi er dog mere bekymret for søvngængeriet. jeg går meget i søvne. 

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

Zette skriver:

slet ikke. Jeg er faktisk blevet optaget for noget tid siden, det er lidt sløret det jeg siger, men man kan sagtens forstå meningen med det jeg prøver at fortælle. Vi er dog mere bekymret for søvngængeriet. jeg går meget i søvne. 

Hey jeg opretter da lige en søvngænger tråd så

Anmeld

24. maj 2011

smokin

mariamiss6 skriver:

Hey jeg opretter da lige en søvngænger tråd så

hæhæ så spammer jeg den

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

Zette skriver:

hæhæ så spammer jeg den

fed idé

It's on

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Min mand gør en sjælden gang imellem, men han siger desværre ikke noget som jeg kan bruge imod ham

Jeg gør ofte, når han prøver at vække mig, hvis jeg er faldet i søvn på sofaen. Jeg åbner mine øjne og siger at jeg kommer op nu, virker helt vågen. Men jeg sover altså stadig og kan ikke huske det bagefter.

En gang skulle jeg hente ham i byen, han ringede midt om natten. Jeg satte mig op, tog telefonen og talte med ham om hvor han skulle hentes osv. Så lagde jeg pludselig på, midt i det hele og lagde mig ned og sov igen. Jeg vågnede med det samme med et sæt, og ringede til ham. Jeg var nemlig ikke sikker på om jeg lige havde talt med ham, eller om jeg havde drømt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.