Taler du eller din partner i søvne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

-Sigrid-

mariamiss6 skriver:

Afledt af den anden tråd om hvor vidt din partner har gjort noget imod dig i søvne....

Jeg kom til at tænke på, alle de sjove historier jeg kan om når jegs elv snakker i søvne,og et par gange hvor ungernes far har snakket i søvne også....

De er alle ret sjove

Så kom glad med jeres historier om folk der taler i søvne... 

Sådan noget er altid sjovt

Min kæreste ligger, med åbne øjne, og snakker så fornuftigt som han nu kan. Og kan ikke huske det næste dag? Og, som jeg skrev i den anden, kan han ligge og kysse og nusse, og så "vågne"... Og holde på -.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

SussieThyssen

mariamiss6 skriver:

Afledt af den anden tråd om hvor vidt din partner har gjort noget imod dig i søvne....

Jeg kom til at tænke på, alle de sjove historier jeg kan om når jegs elv snakker i søvne,og et par gange hvor ungernes far har snakket i søvne også....

De er alle ret sjove

Så vidt jeg ved, snakker jeg en sjælden gang imellem i søvne, men min mand siger, at det aldrig giver nogen mening og at jeg mest mumler
Men det er dog sket et par gange at jeg har vækket mig selv ved at jeg har ligget og grinet så meget af en en eller anden tosset drøm, at det altså har vækket mig selv.

Til gengæld er min mand en supersnakker i søvne.

Han kan ligge og holde lange fordrag om ting fra sit arbejde..fortælle vittigheder og al den slags.
Men den bedste jeg har oplevet med ham var at få den ultimative kærlighedserklæring..i søvne fra ham.

En nat, da jeg kom temmeligt sent i seng, så sent at det var begyndt at lysne (sommer), var jeg næsten slumret ind, da han pludseligt sætter sig op, bøjer sig ind over mig og ser mig dybt i øjnene og siger henført:

-Altså pusling..jeg elsker dig bare så højt....jeg elsker dig højere end jordbæris!

Og bang, så lagde han sig ned og snorkede videre.

Jeg må lige indrømme at jeg var forbløffet..og så begyndte jeg at skrupgrine, så tårerne flød.
Lidt fornærmet vågnede han op og spurgte hvad der dog var så eventyrligt morsomt...og så måtte jeg jo fortælle ham om kærlighedserklæringen.
Han smilede lidt skævt og sagde: Jamen jeg elsker dig også bare så meget...Han var stille lidt og grundede, og så kom det fra ham:
- Men hvorfor i alverden jordbæris???
Og så begyndte vi begge at grine.
Så jeg synes altså at der ikke findes noget større end at blive elsket højrere end jordbæris

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. maj 2011

JuliaNielsen

mariamiss6 skriver:

De er alle ret sjove

HiHi,. Kender det alt for godt,. Jeg snakker i søvne,.! Den sjoveste har nok været at jeg engang da de sendte 2900 happines havde holdt mig vågen om natten fordi jeg spillede med kæresten, og holdt mig vågen hele dagen efter fordi jeg bare skulle se dagens afsnit,. 10 min enden det starter falder jeg i søven på maven, og da det så starter prøver manden at vække mig hvor jeg løfter hovedet som er begravet i hovedepuden og begynder at skælde ud, ligger mig ned igen og sover vider, og lidt efter løfter hovedet og laver abemund og siger anananananabababa,. Hihi, den er der blevet grint enormt meget af her i familien :-)

Anmeld

23. maj 2011

TineA

Zette skriver:

hahaha den har jeg også lavet. Jeg har også spurgt ham om hvor den anden var... (jeg drømte åbenbart vi havde tvillinger).. og jeg har drømt der var brand i huset - og så åbner man selvfølgelig alle vinduer. Jeg stoppede før ved nr.3 vindue da min kæreste fik vækket mig.. 

Det er sgu lidt farligt at gå i søvne haha, hvor er det bare så underligt alt det man åbenbart drømmer!! Arhmen en dag drømte jeg, at min mand solgte mig/byttede mig for en vaskemaskine. Og i drømmen sagde han "det er altså en rigtig god vaskemaskine!!" .. Hvem sagde, at jeg burde søge hjælp?

Anmeld

23. maj 2011

mariamiss6

Jeg selv har også sagt en masse mærkelige ting i søvne Ofte noget der er virkelig sjovt når man dagen efter kan få sammenhængen at vide... Stadig forstår man kun måske meningen/logikken i hvad jeg så har sagt i søvne  

Jeg havde en gang en kæreste, som havde for vane at skulle bede om min mening på et eller andet emne en milliard gange før han tog en beslutning....

I den forbindelse drømte jeg at han snakkede løs om et eller andet hegn han havde sat halvt op, og som han så ville have min mening om... Jeghavde ikke umiddelbart en mening om det hegn, så jeg siger MEGET kærligt (er åbenbart i mit diplomatiske hjørne): "men hvad SKAL du med det hegn" og jeg smilede noget så sødt imens hehe.....

Det viser sig så at det var om morgenen, og han var i færd med at kalde på mig, da jeg svarede ham sådan  

Hans svar til mig var så noget á la: " hvad for noget?", hvor på jeg vågnede, og sagde helt vågent og klar over hvad der lige var hændt: " Hehe, det skal du ikke tænke på"

Anmeld

23. maj 2011

smokin

W.. skriver:

Det er sgu lidt farligt at gå i søvne haha, hvor er det bare så underligt alt det man åbenbart drømmer!! Arhmen en dag drømte jeg, at min mand solgte mig/byttede mig for en vaskemaskine. Og i drømmen sagde han "det er altså en rigtig god vaskemaskine!!" .. Hvem sagde, at jeg burde søge hjælp?

pyha jeg er også sindsyg god til føre lange samtaler som ingen mening giver. Men jeg svarer ALTID - det er vigtigt!  

Anmeld

23. maj 2011

TineA

SussieThyssen skriver:

Så vidt jeg ved, snakker jeg en sjælden gang imellem i søvne, men min mand siger, at det aldrig giver nogen mening og at jeg mest mumler
Men det er dog sket et par gange at jeg har vækket mig selv ved at jeg har ligget og grinet så meget af en en eller anden tosset drøm, at det altså har vækket mig selv.

Til gengæld er min mand en supersnakker i søvne.

Han kan ligge og holde lange fordrag om ting fra sit arbejde..fortælle vittigheder og al den slags.
Men den bedste jeg har oplevet med ham var at få den ultimative kærlighedserklæring..i søvne fra ham.

En nat, da jeg kom temmeligt sent i seng, så sent at det var begyndt at lysne (sommer), var jeg næsten slumret ind, da han pludseligt sætter sig op, bøjer sig ind over mig og ser mig dybt i øjnene og siger henført:

-Altså pusling..jeg elsker dig bare så højt....jeg elsker dig højere end jordbæris!

Og bang, så lagde han sig ned og snorkede videre.

Jeg må lige indrømme at jeg var forbløffet..og så begyndte jeg at skrupgrine, så tårerne flød.
Lidt fornærmet vågnede han op og spurgte hvad der dog var så eventyrligt morsomt...og så måtte jeg jo fortælle ham om kærlighedserklæringen.
Han smilede lidt skævt og sagde: Jamen jeg elsker dig også bare så meget...Han var stille lidt og grundede, og så kom det fra ham:
- Men hvorfor i alverden jordbæris???
Og så begyndte vi begge at grine.
Så jeg synes altså at der ikke findes noget større end at blive elsket højrere end jordbæris

Kærligst
Sussie

Hahahahahaha så bliver det da bare ikke større !! Jordbæris er jo STORT!!

Anmeld

23. maj 2011

TineA

Zette skriver:

pyha jeg er også sindsyg god til føre lange samtaler som ingen mening giver. Men jeg svarer ALTID - det er vigtigt!  

Det er vildt og du har ingen anelse om det når du vågner?

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

W.. skriver:

Hahahahahaha så bliver det da bare ikke større !! Jordbæris er jo STORT!!

Ja..nemlig

Anmeld

24. maj 2011

Kay

puuuhhhh ha... jeg kan leve meget af et liv i søvne...

Jeg Snorker... skæretænder... snakker og går også i søvne... sover også tit med åbne øjne... især når jeg går i søvne...

er før gået ud med skraldet (min hovedpude), og her snakker vi ud som i ud til vejen, i skraldespanden...

går også ud i køleskabet og spiser nogle gange... var sku irriterende da jeg boede alene og havde gemt rester til frokost næste dag... (mon det forklare min overvægt??)

når jeg skriver opgave eller skal forberede standup (noget jeg nogle gange gør i min fritid), har jeg altid en blok og blyant liggende ved siden af minseng... for har det med halvt sovende halt vågent at skrive gode ideer ned (meget brugbart!)

min. 1 gang hver nat går jeg i søvne ud og tisser... og tilbage i seng igen...

ja ja... jeg kan mange ting når jeg går i søvne... her hjemme sover jeg så op af vægen... så kæresten vågner når jeg står op... for at være sikker på jeg kun går ud og tisser... det er heldigvis blevet sjældent jeg gør noget andet...

noget at sige til at jeg sagtens kan sove 8-10 timer... de kan jo ik alle telle som søvn med det renderri... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.