mariamiss6 skriver:
Afledt af den anden tråd om hvor vidt din partner har gjort noget imod dig i søvne....
Jeg kom til at tænke på, alle de sjove historier jeg kan om når jegs elv snakker i søvne,og et par gange hvor ungernes far har snakket i søvne også....
De er alle ret sjove 
Så kom glad med jeres historier om folk der taler i søvne...
Sådan noget er altid sjovt 
Så vidt jeg ved, snakker jeg en sjælden gang imellem i søvne, men min mand siger, at det aldrig giver nogen mening og at jeg mest mumler 
Men det er dog sket et par gange at jeg har vækket mig selv ved at jeg har ligget og grinet så meget af en en eller anden tosset drøm, at det altså har vækket mig selv.
Til gengæld er min mand en supersnakker i søvne.
Han kan ligge og holde lange fordrag om ting fra sit arbejde..fortælle vittigheder og al den slags.
Men den bedste jeg har oplevet med ham var at få den ultimative kærlighedserklæring..i søvne fra ham.
En nat, da jeg kom temmeligt sent i seng, så sent at det var begyndt at lysne (sommer), var jeg næsten slumret ind, da han pludseligt sætter sig op, bøjer sig ind over mig og ser mig dybt i øjnene og siger henført:
-Altså pusling..jeg elsker dig bare så højt....jeg elsker dig højere end jordbæris!
Og bang, så lagde han sig ned og snorkede videre.

Jeg må lige indrømme at jeg var forbløffet..og så begyndte jeg at skrupgrine, så tårerne flød.
Lidt fornærmet vågnede han op og spurgte hvad der dog var så eventyrligt morsomt...og så måtte jeg jo fortælle ham om kærlighedserklæringen.
Han smilede lidt skævt og sagde: Jamen jeg elsker dig også bare så meget...Han var stille lidt og grundede, og så kom det fra ham:
- Men hvorfor i alverden jordbæris???
Og så begyndte vi begge at grine.
Så jeg synes altså at der ikke findes noget større end at blive elsket højrere end jordbæris 

Kærligst
Sussie
Anmeld