Taler du eller din partner i søvne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

mariamiss6

Mi skriver:

Min mand gør en sjælden gang imellem, men han siger desværre ikke noget som jeg kan bruge imod ham

Jeg gør ofte, når han prøver at vække mig, hvis jeg er faldet i søvn på sofaen. Jeg åbner mine øjne og siger at jeg kommer op nu, virker helt vågen. Men jeg altså stadig og kan ikke huske det bagefter.

ja okay den har jeg også lavet et par gange.....

Min ven (with benefits ) stod tidligere op end mig her den anden morgen, og han påstår jeg har sagt farvel og meget mere... JEg selv brokkede mig over at han ikke gider give mig et farvelkys eller noget om morgenen når han smutter, så jeg kan være bevidst om han er væk når jeg slår øjnene op

Men hvad skal den stakkels mand dog også regne med, når jeg jo HAR svaret ham på vej ud af døren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Mi

mariamiss6 skriver:

ja okay den har jeg også lavet et par gange.....

Min ven (with benefits ) stod tidligere op end mig her den anden morgen, og han påstår jeg har sagt farvel og meget mere... JEg selv brokkede mig over at han ikke gider give mig et farvelkys eller noget om morgenen når han smutter, så jeg kan være bevidst om han er væk når jeg slår øjnene op

Men hvad skal den stakkels mand dog også regne med, når jeg jo HAR svaret ham på vej ud af døren

Hehehe Ja det er jo ikke nemt for de stakkels mænd så. Jeg kan også være sur på min mand over at han ikke har vækket mig, så jeg kan komme op i seng. Så viser det sig at han har været nede flere gange og har talt med mig

Anmeld

24. maj 2011

smokin

mariamiss6 skriver:

fed idé

It's on

jeg kan ikke se den...

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

24. maj 2011

o1Mutte

Snakker ikke i søvne, men har hørt ungerne ligge og føre en samtale (de sover på samme værelse) Det de siger giver ingen mening men hvor er de sjove at høre på

Jeg selv græder tit i søvne. Hvis jeg har maridt og drømmer noget med at mine kære dør, så vågner jeg og ofte er mine kinder helt våde fordi jeg så har grædt. Så putter jeg mig lidt tættere ind til kæresten

Anmeld

24. maj 2011

Simon's moar <3

Haha, hold kæft hvor er det go griner det her!! Har tårer i øjnene af grin

Vågnede en nat ved, at min kæreste lå og sagde: "nej nej nej, det må du altså ikke! Vil du godt snart stoppe! Synes sku ikke det er sjovt mere.!" hvor efter han beynder at små pylre.. Samtidig med at han snakker, ligger han og roder rundt og fægter med arme og ben.. hehe det var SÅ griner

En anden nat, er han oppe og slås med sin dyne, bliver viklet total ind i dynen og betrækket, fægter med arme og ben og råber alt muligt a la "fuck nu af, svin! hop af mig. du er ulækker!"

Anmeld

24. maj 2011

Simon's moar <3

Min venindes datter, på lidt over 1 ½ år, sov her en nat, hvor hun pludselig begynder at ligge og kalde på sig selv og sige sit eget navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.